Må bare lige ud med det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Jarnsaxa

Ja ud med, at det ikke var i denne måned, vi skulle have to streger. Det er kun første gang, men altså selvom man godt ved, at det er normalt, så BLIVER man da altså også lidt skuffet..

Ja, det var det eneste. Kryds fingre for mig næste måned...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

CamillaValby

Jarnsaxa skriver:

Ja ud med, at det ikke var i denne måned, vi skulle have to streger. Det er kun første gang, men altså selvom man godt ved, at det er normalt, så BLIVER man da altså også lidt skuffet..

Ja, det var det eneste. Kryds fingre for mig næste måned...

for at i meget snart får de fine to streger

Anmeld

1. december 2010

Jarnsaxa

CamillaValby skriver:

for at i meget snart får de fine to streger

Tusind tak - og LIGE OVER!!

Anmeld

1. december 2010

CamillaValby

Jarnsaxa skriver:

Tusind tak - og LIGE OVER!!

takker

Anmeld

1. december 2010

Angelica

Ej hvor jeg dog håber for jer at det lykkes! Men det skal det nok Bare husk at dyrk masser af dejlig bekræftende sex og gerne så meget som muligt (og fald ikke ned i mekanisk-sex-faldgruben!)

Krydser hvad krydses kan for jer

Så må I gerne krydse af hvad der nu kan krydses for at vi - Tullen og jeg - får en større lejligheden (og gerne får svar inden for de næste par dage!)

Anmeld

1. december 2010

Jarnsaxa

Angelica skriver:

Ej hvor jeg dog håber for jer at det lykkes! Men det skal det nok Bare husk at dyrk masser af dejlig bekræftende sex og gerne så meget som muligt (og fald ikke ned i mekanisk-sex-faldgruben!)

Krydser hvad krydses kan for jer

Så må I gerne krydse af hvad der nu kan krydses for at vi - Tullen og jeg - får en større lejligheden (og gerne får svar inden for de næste par dage!)

Tusind tak skatter Ja, det er jo altid noget, at det er rart at prøve at lave baby

Lyder spændende Skriv når I får svar, så man kan skrive tillykke og komme og hjælpe med at flytte!

Anmeld

1. december 2010

annec

1. december 2010

Jarnsaxa

annec skriver:

Tak

Anmeld

1. december 2010

Angelica

Jarnsaxa skriver:

Tusind tak skatter Ja, det er jo altid noget, at det er rart at prøve at lave baby

Lyder spændende Skriv når I får svar, så man kan skrive tillykke og komme og hjælpe med at flytte!

Det er jeg glad for at høre

Ih hvor er du en engel!  Men altså, hvis vi får den, så er det jo 1. februar at vi skal flytte (hvis det sker! men pessimisten siger neeej, realisten siger naaaj, og optimisten hvisker "MÅSKE!") så hvis alt går efter planen for os begge to - både dig og mig, så skal du ikke flytte noget som helst! Men så sender du vel manden af sted og kommer selv efter med maaad og leg med Tullen

Håber virkelig.
Men altså, hvis det ikke sker nu, så kommer der bare noget meget bedre og større He he. Måske får jeg en dag en lejlighed i "den engelske haveby" eller bellahøj. Det ville da også være efter planen

MØS!

Anmeld

1. december 2010

twinny

Jeg smider også lige sådan en her til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.