fødselsklip (SU) - hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

otlitrom

VNB skriver:

nå for søren, der kan man bare se.... troede jeg faktisk slet ikke man kunne. Altså få barsels-su udbetalt imens man stadig var studieaktiv. Hende Su-damen på min skole, fik det formuleret til mig som om at man skulle være gået fra først... jeg har derfor fået et dobbeltklip udbetalt her i December, og så får jeg enkelt klip fra januar til og med oktober.

men det er da bare skønt hvis man kan det andet 

hihi man ja hvis jeg var dig ville jeg lige tage en snak med skolen, for de må da helt sikkert vide hvordan det fungerer.

ih du er sej hvis du kan fortsætte til 14 dage før termin!  og kan godt forstå dig! det ville være så super fedt at få bacheloren hevet hjem først.

Jeg kan sagtens se logikken i det du skriver.. Det er jo også derfor jeg er i tvivl

Jeg håber at kunne klemme ballerne sammen og blive færdig. Det bliver hårdt, det er jeg klar over. Men andre har gjort det før mig, så det SKAL bare knne lade sig gøre. Hvis ikke, så er det bare ærgeligt, men jeg opgiver ikke uden at prøve!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

LBK

kitty skriver:

Forskellen er bare, at jeg ikke skal tilbage på uddannelse. Jeg er færdiguddannet på det tidspunkt.... hmm SU er og bliver noget rod!

Det skal jeg heller ikke. Sorry kan se jeg formulerede mig dårligt. SKriver bachelor nu. Er færdig til januar (forhåbentlig), og har modtaget SU klip siden 1 oktober

Anmeld

1. december 2010

VNB

kitty skriver:

Jeg kan sagtens se logikken i det du skriver.. Det er jo også derfor jeg er i tvivl

Jeg håber at kunne klemme ballerne sammen og blive færdig. Det bliver hårdt, det er jeg klar over. Men andre har gjort det før mig, så det SKAL bare knne lade sig gøre. Hvis ikke, så er det bare ærgeligt, men jeg opgiver ikke uden at prøve!!!

selvfølgelig kan du det  er jeg helt sikker på!

Min bedste veninde præsterede inden for 3 uger at:

1) Forsvare bachelor og dermed blive uddannet sygeplejerske

2) Blive gift ved et stort flot bryllup hvor hun dansede hele natten

3) føde 5 dage før termin

Så JA det kan helt klart lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.