66 % mindre chance

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

Mellepige

serinasmor skriver:

kan du ikke bare tage afsted og så kun drikke sodavand når nu du er bekymret ... det ville du vel gøre hvis du var blevet gravid eller???

jeg tænkte ikke selv over det med alkohol .. men tror egentlig heller ikke jeg rigtigt var til fest  ... men jeg blev altså ikke hjemme da jeg var gravid ... der festede jeg da med alle de andre ( bare med sodavand, vand, juice og alkoholfri cider)

Jo det kan jeg! og nej, selvf ingen alkohol til mig den dag jeg er gravid!

Jeg har skrevet noget til Sussie, som jeg ogsån kunne kopier til den her - du ved alle de festglade piger der ikke forstår man ikke har lyst til at drikke alkohol, når de ikke ved hvad grunden er

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

serinasmor

1m1i1a skriver:

Jo det kan jeg! og nej, selvf ingen alkohol til mig den dag jeg er gravid!

Jeg har skrevet noget til Sussie, som jeg ogsån kunne kopier til den her - du ved alle de festglade piger der ikke forstår man ikke har lyst til at drikke alkohol, når de ikke ved hvad grunden er

Knus

det kan jeg da måske egentlig godt følge dig i ...

men du kan jo sagtens starte aftenen med at drikke en enkelt øl eller 2 og så derefter skifte til sodavand .. fordi du ikke har lyst til andet .. hvilket jo er rigtigt men de behøver jo ikke vide grunden

Anmeld

1. december 2010

Mellepige

serinasmor skriver:

det kan jeg da måske egentlig godt følge dig i ...

men du kan jo sagtens starte aftenen med at drikke en enkelt øl eller 2 og så derefter skifte til sodavand .. fordi du ikke har lyst til andet .. hvilket jo er rigtigt men de behøver jo ikke vide grunden

Ja, de ville måske ikke engang lægge mærke til det på det tidspunkt når de selv har fået nogle genstande ind

Anmeld

1. december 2010

serinasmor

1m1i1a skriver:

Ja, de ville måske ikke engang lægge mærke til det på det tidspunkt når de selv har fået nogle genstande ind

lige præcist  ret snedigt ikke

Anmeld

3. december 2010

Viktoria86

Jeg ville helt sikker t tage afsted hvis jeg var dig - forudsat at du altså som udgangspunkt har lyst til at være der, men jeg ville under ingen omstændigheder drikke alkohol.

Jeg kan læse at der er flere herinde der finder det en smule fanatisk, og jeg tror jeg forstår. Men hvis man omvendt vender den på hovedet og ser det sådan at når nu jeg ikke er gravid endnu, har jeg de bedste muligheder for at forberede min krop til at kunne levere de bedst mulige betingelser for en evt. graviditet. For mig at se er det en del af den livsstilsændring der følger med beslutningen om familiforøgelse..  Min kæreste og jeg har prøvet i snart 4 år, og siden fertilitetsbehandlingen blev sat i gang har jeg undgået alt alkohol, rygning, make-up og parfumer. Det er da somme tider en smule begrænsende, men omvendt så giver det os større chancer for at få vores ønske opfyldt snart. Det er en pris jeg gerne betaler. Min kæreste skal til julefrokost med fodboldholdet i weekenden, men drikker heller ikke. Hans fertilitet forringes jo også af selv moderate alkoholmængder.

Held og Lykke til dig lige meget om du vælger alkohol til eller fra  Og rigtig god julefrokost hvis du tager afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.