1m1i1a skriver:
For at blive gravid, når man drikker ca 10 genstande om ugen!
Ved ikke om det er at tænke for meget på det, men jeg står og skal til julefrokost her på fredag, hvor min æl ca rammer, og en 10 genstande kan der da godt ryge på sådan en hel nat!
Har næsten lyst til at aflyse det, for ønsket om at blive gravid er rigtigt stort hjemme hos os, og vi vil gerne gøre det bedste for at øge chancerne for at blive det, og når over de 50 procent måske bliver taget fra os, ved jeg ikke rigtig om jeg syns det er det værd?
Er det for meget at tænke på PB?
Puha, jeg føler VIRKELIG med dig og forstår dig bare SÅ godt! min kæreste og jeg har selv en brændene ønske om graviditet herhjemme, men men - som andre skriver, kan det nemt blive for fanatisk.. Jeg er selv skårte ned til halvdelen af mine cigaretter, (skal jo stoppe helt når testen er positiv), jeg går ikke ofte i byen, men gør jeg, drikker jeg som jeg plejer, jeg farver også hår som det passer mig, drikker vin, osv osv osv.. Det bedste jeg tror du kan gøre er at tænke over kost og motion, da det er noget du skal ændre som helhed, både for kroppens og baby skyld.. Så kan man ligeså godt starte nu og det har jo meget at sige.. Men alle de der hyggeting, lidt ekstra chokolade og juledagene, julefrokoster, sprut, cigaretter osv osv osv, er måske rigtig meget at skære fra, hvis der går f.eks et år før du faktisk bliver gravid.. Jeg har smidt prævention i marts, og ingenting er sket, så jeg er glad for jeg bare er halveret med cigaretter, stadig kan drikke når jeg går i byen osv, endelig nyd at du kan gøre de ting nu, for det kan du jo ikke når du bliver det..
Og jeg tror også det er ment i helhed, altså - hvis du drikker mere en 10 genstande hver uge 
Held og lykke