jeg er på en sniger....shyyyyyyy

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. august 2008

Loggidut

:S

gad vide om jeg bliver fyret for det....:D

aj nu gider jeg ikke bare sidde med på sidelinjen og glo mere, jeg sidder jo ved en pc her på jobbet, men er så skide pligtopfyldende at jeg ikke kunne finde på at lave sådan et nummer her...men nu gør jeg det...har sgu alligevel fået billetten!

kom så piger, underhold mig!

weee, skal forresten ud og søge job idag, som giver meget mere i udbetaling, godt nok med 3 holdsskift, men bedre end ingen job at have!8D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2008

mor til en del

Kæreste Loggi hvad har du dog gang i......;)

du har jo nerver at stål.

Håber at jobsamtalen bringer positivt nyt...

Lisbeth.

Anmeld

26. august 2008

Loggidut

ah venze...det er bare et ansøgningsskema jeg skal hente...og så bliver jeg jo bare et nummer i rækken...jeg laver ikke det vilde forkerte, trækker tiden er vist svaret!8D

Anmeld

26. august 2008

Rasmine

Sorry Sloggi.
Skal sgu lige have lavet opgaven færdig, skal afleveres kl. 12.

Mht. 3-holdsskift...
Træls, men pengene er jo gode.
Jeg arbejder vel også på én eller anden form for 3-holdsskift.
Det er egentlig ikke så slemt, når man først er kommet afsted til en aftenvagt.
:)

Anmeld

26. august 2008

Lene76

hehe snigeren loggi:D

altid noget du ik sender en sniger hehe;)
Fedt at du ska ud og jagte et nyt job allerede, håber du får det selvom det er 3 hold. men som mette skriver så går det nok når man er kommet afsted.

hva med dit nuværende vil de fristille dig hvis du finder noget andet?

Anmeld

26. august 2008

Loggidut

DET KAN DE SGU BLIVE NØD TIL LENE...ELLERS BLIVER JEG "HOST" VILDT SYG I MORGEN!

Anmeld

26. august 2008

Lene76

hehe ja det kan jeg skisme godt forstå.... håber på at du få det andet... ¨så du slipper for at blive syg host hos hehe:D

Anmeld

26. august 2008

Loggidut

altså, jeg gider fandme ikke være her mere!
nu var chefen lige nede ved mig, for ham jeg arbejder med på magasinet havde fået en over næsen af en ude fra hallerne...de mente det var ham der havde fået mig fyret...og sådan er det jo slet ikke...det er jo min formand, det skal sgu ikke gå ud over alle mulige forskellige...øv, det her er sgu for meget, nu har jeg bedt ham jeg arbejder med, sende den pågældene over til mig (herovre hvor jeg sidder og flader den af) så skal jeg dælme forklare dem hvordan det hænger sammen...det her er dælme en uretfærdig verden!

det er sgu synd for min kolega at han skal bære byrden for min fyring...det er unfair, for han er til dagligt sådan et nemt og roligt menneske...øv...jeg vil hjem til min mand...:( han er sgu da den eneste mand som fatter hvad jeg øffer om...lol

Anmeld

26. august 2008

Mikkelmusen

øf øf loggi ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.