Kønsscanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

betiinsen

Low skriver:

Nogle laver også en grænse for at være sikker. Man kan nok godt se det i uge 16 og måske uge 15 men jo tidligere de kigger jo mindre sikker er det.

ja det bliver nok lettere at se jo længere henne man er.. men jordemoderen sagde at de faktisk normalt kunne se det i uge 13, men udtaler sig ikke der, da det er svære at se forskel.. Men var næsten i uge 16 da jeg var til scanning.. tror to dage inden uge 16.. og så sagde jordemoderen at det også havde noget at gøre med hvor meget fedt man havde på kroppen også..

altså der står inde på de fleste private klinikker at de kan garantere kønnet fra uge ... og ellers får man en ny gratis scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Low

betiinsen skriver:

ja det bliver nok lettere at se jo længere henne man er.. men jordemoderen sagde at de faktisk normalt kunne se det i uge 13, men udtaler sig ikke der, da det er svære at se forskel.. Men var næsten i uge 16 da jeg var til scanning.. tror to dage inden uge 16.. og så sagde jordemoderen at det også havde noget at gøre med hvor meget fedt man havde på kroppen også..

altså der står inde på de fleste private klinikker at de kan garantere kønnet fra uge ... og ellers får man en ny gratis scanning

Ja det lyder også meget rigtigt . Der er så mange ting der spiller ind når man ikke er så langt henne

Anmeld

9. december 2010

maria_wlt

Babyklar skriver:

Okey - det jo os bare trist at smide 600kr og så man ikke får et svar , altså et rigtig svar. - det jo ikke fordi man får en ny scanning heh..

Men på et offentligt sygehus går de så helle ikke så meget op i kønnet..

Men ved en scanning der direkte er betalt så går de helt klart mere til den for at finde kønnet 

Anmeld

9. december 2010

Lotus86

Jeg skal scannes når jeg er 14+3 hos en privat scanningsklinik, og hvis de ikke med 100% sikkerhed kan sige hvad køn det bliver, så får man en ny scanning indtil de kan se det, gratis selvfølgelig.

Anmeld

9. december 2010

Moar2011

Lotus86 skriver:

Jeg skal scannes når jeg er 14+3 hos en privat scanningsklinik, og hvis de ikke med 100% sikkerhed kan sige hvad køn det bliver, så får man en ny scanning indtil de kan se det, gratis selvfølgelig.

Det her er gaia graviditet klinik i Hobro. skal man bare gå ud fra de gir folk den ydelse, at hvis de er i tvivl, så gir de en ny scanning?- hvorfor så tidligt? skal du scannes efter køn-

Anmeld

9. december 2010

MIWULA

Babyklar skriver:

Hvor stor er chancen for at man kan se kønnet når man er 16uger henne ?

hvilken uge forslår i , der er bedst?

Jeg var i uge 16 da vi var til en privat scanning og de sagde det var en dreng og da vi kom til scanning i uge 20 blev det bekræftet igen at det var en dreng. :-D

Anmeld

9. december 2010

Lotus86

Babyklar skriver:

Det her er gaia graviditet klinik i Hobro. skal man bare gå ud fra de gir folk den ydelse, at hvis de er i tvivl, så gir de en ny scanning?- hvorfor så tidligt? skal du scannes efter køn-

Det ved jeg ikke om man skal gå ud fra, men hvis du er i tvivl, så ring og spørg dem. Der hvor jeg skal scannes, står det på deres hjemmeside, at de bliver ved med at scanne en, til de kan sige hvad køn det er.

Og ja, det er en kønsscanning jeg skal have.

Anmeld

9. december 2010

Moar2011

Lotus86 skriver:

Det ved jeg ikke om man skal gå ud fra, men hvis du er i tvivl, så ring og spørg dem. Der hvor jeg skal scannes, står det på deres hjemmeside, at de bliver ved med at scanne en, til de kan sige hvad køn det er.

Og ja, det er en kønsscanning jeg skal have.

når jeg ringer derop må jeg lige høre - for der står ikke noget inde på deres hjemmeside om at de gir ny tid så

uuh det blir da spænde hvad tror i det er ? hvor sq i?

Anmeld

9. december 2010

Lotus86

Babyklar skriver:

når jeg ringer derop må jeg lige høre - for der står ikke noget inde på deres hjemmeside om at de gir ny tid så

uuh det blir da spænde hvad tror i det er ? hvor sq i?

Ja det er nok meget smart så

Jamen jeg har hele tiden troet det var en dreng, det har min mavefornemmelse sagt lige fra starten, men af en eller anden uforklarlig årsag, så er jeg pludselig helt sikker på det er en pige, det er lidt underligt

Jeg skal scannes hos ultralydklinikken inde i København.

Hvad tror i at du gemmer på ?

Anmeld

9. december 2010

Moar2011

Lotus86 skriver:

Ja det er nok meget smart så

Jamen jeg har hele tiden troet det var en dreng, det har min mavefornemmelse sagt lige fra starten, men af en eller anden uforklarlig årsag, så er jeg pludselig helt sikker på det er en pige, det er lidt underligt

Jeg skal scannes hos ultralydklinikken inde i København.

Hvad tror i at du gemmer på ?

- du har nok svaret mig på det? - men hva dato ska du?

Jeg tror jeg gemmer på en dreng, da der er mange drenge på kæresten's side, så tror os kun kæresten kan lave drenge heh .. men kunne da være dejligt med en piige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.