Kønsscanning :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.492 visninger
31 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Moar2011

Hvor stor er chancen for at man kan se kønnet når man er 16uger henne ?

hvilken uge forslår i , der er bedst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg fik det at vide ved MD, men intet er jo sikkert.. Tøsepigen i maven min er en rigtig fotogen tøs, bare ikke da vi skulle se efter tissemand eller tissekone, hun forsøgte virkelig og skjue det, men den gik ikke.

Anmeld

1. december 2010

Chewy

Jeg vil mene, den er stor. Vi kunne ihvertfald sagtens se det da jeg var 16+2

Anmeld

1. december 2010

Moar2011

Chewy skriver:

Jeg vil mene, den er stor. Vi kunne ihvertfald sagtens se det da jeg var 16+2

Ihh det lyder jo dejligt - ville så gern se hvad der gemmer sig inde i hulen

Anmeld

1. december 2010

businesstigger

mener at de fleste private scanningsklinikker først garanterer at de kan se det med sikkerhed når man er 17+, men det er ikke ensbetydende med at man ikke kan se det tidligere.

Anmeld

9. december 2010

Moar2011

Flere ??? der kan sige noget. overvejer en kønsscanning 16+ - hvad synes i ? og hvad gjorde i?

Anmeld

9. december 2010

Missi

Babyklar skriver:

Flere ??? der kan sige noget. overvejer en kønsscanning 16+ - hvad synes i ? og hvad gjorde i?

jeg blev akut indlagt nede i tyrkiet på en ferie da jeg var 16+ og der var lægen ikke i tvivl om at jeg ventede en dreng

Anmeld

9. december 2010

Moar2011

Missi skriver:

jeg blev akut indlagt nede i tyrkiet på en ferie da jeg var 16+ og der var lægen ikke i tvivl om at jeg ventede en dreng

Okey så burde jeg jo os ku se kønnet på min bebs der

Anmeld

9. december 2010

betiinsen

jeg var til scanning i uge 15, hvor de sagde de var sikre på det var en pige.. tror jeg nu også det er, men har valgt en ekstra scanning på mandag..

dog havde jeg ikke taget en ekstra scanning hvis det var en dreng.. for så var der jo ikke noget der kunne gemme sig hvis du forstår..

Anmeld

9. december 2010

Moar2011

betiinsen skriver:

jeg var til scanning i uge 15, hvor de sagde de var sikre på det var en pige.. tror jeg nu også det er, men har valgt en ekstra scanning på mandag..

dog havde jeg ikke taget en ekstra scanning hvis det var en dreng.. for så var der jo ikke noget der kunne gemme sig hvis du forstår..

Jeg forstår godt - nej det selvf rigtig - hvor langt er du henne på mandag? - neej, hvis man får afvide det er en dreng, så er det jo fordi man ser tappen - den er jo lidt sværre med en pige heh..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.