Tøser husker I knibeøvelserne?? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

Marco2

De muskler er snart så slappe at der ikke er noget at knibe med 

Shit jeg har været dårlig til det. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

karina pigen

Malonde1985 skriver:

Jeg er desværre én af dem, som glemmer at lave dem  og ved godt det går udover mig selv i sidste ende, men synes det er virkelig svært at huske på dem.. Og når jeg så engang imellem laver dem, syns jeg ikke det er super nemt  hmm...

Husker I dem????

jeg glemmer dem også.. har dog fået af vide det er VIGTIGST at huske dem EFTER du har født men jeg prøver da..

værre endnu er jeg mega dårlig til at huske det skide jern tilskud...hader virkelig piller

Anmeld

2. december 2010

CA

Og her gik jeg og troede jeg var helt alene om at være vildt dårlig til at huske sådan nogle vigtige ting. Jeg laver knibeøvelser når jeg komme ri tanke om det - og det er næsten hver dag. Jeg er også rigtig dårlig til at huske at tage vitamintilskud Pakken burde være brugt op for længst, men det er den altså ikke...

Anmeld

2. december 2010

Malonde1985

karina pigen skriver:

jeg glemmer dem også.. har dog fået af vide det er VIGTIGST at huske dem EFTER du har født men jeg prøver da..

værre endnu er jeg mega dårlig til at huske det skide jern tilskud...hader virkelig piller

Uh... vitaminer skal vi SLET ikke snakke om  jeg kan IKKE få de piller ned og kan vidst desværre tælles på 1 hånd hvor mange gange jeg har taget dem. Men det er fordi jeg lider så meget af kvalme og opkastninger, og de gange jeg har prøvet at tage de S**** piller... ja... så... adr ... Har snakket med lægen og jordemoderen om det og det er kun for min egen skyld, at jeg skal tage dem. Baby tager hvad han skal fra mig.. Men har altid været i blodmangel, så er bestemt ikke godt at jeg ikke får de jernpiller ned .. Må prøve igen.. .

Anmeld

2. december 2010

Malonde1985

Marco2 skriver:

De muskler er snart så slappe at der ikke er noget at knibe med 

Shit jeg har været dårlig til det. 

Ja.. mine muskler er desværre heller ikke noget at råbe hurra for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.