Tøser husker I knibeøvelserne?? :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
14 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Malonde1985

Jeg er desværre én af dem, som glemmer at lave dem  og ved godt det går udover mig selv i sidste ende, men synes det er virkelig svært at huske på dem.. Og når jeg så engang imellem laver dem, syns jeg ikke det er super nemt  hmm...

Husker I dem????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

AnneBJ

Malonde1985 skriver:

Jeg er desværre én af dem, som glemmer at lave dem  og ved godt det går udover mig selv i sidste ende, men synes det er virkelig svært at huske på dem.. Og når jeg så engang imellem laver dem, syns jeg ikke det er super nemt  hmm...

Husker I dem????

Jeg arbejder på at huske at gøre det!! Oftest bliver det om aftenen, når jeg alligevel ligger og bruger minimum en halv time på at falde i søvn.. er ikke så flittig så jeg laver så-og-så mange dagligt, men husker det næsten dagligt!

Om ikke andet bliver de trænet hver gang jeg rejser mig, og når jeg går, for det føles som om den lille gut skvulper rundt indvendigt pt, og rutsjer lige ned på blæren hver gang jeg bevæger mig

Anmeld

1. december 2010

Malonde1985

AnneBJ skriver:

Jeg arbejder på at huske at gøre det!! Oftest bliver det om aftenen, når jeg alligevel ligger og bruger minimum en halv time på at falde i søvn.. er ikke så flittig så jeg laver så-og-så mange dagligt, men husker det næsten dagligt!

Om ikke andet bliver de trænet hver gang jeg rejser mig, og når jeg går, for det føles som om den lille gut skvulper rundt indvendigt pt, og rutsjer lige ned på blæren hver gang jeg bevæger mig

Jeg prøver altså virkelig også! Men får ikke gjort det hver dag ... bliver så ked af det ved tanken om at få en slap bækkenbund som måske hænger ud - totalt skrækscenarie!  argh...

Anmeld

1. december 2010

IAH

Hej med jer

Jeg er blevet meget bedre til at huske dem nu.

Jeg har en alarm, der summer på mobilen 3 gange daglig.. desuden får jeg en advarsel 4 gange på min g-mail. Indtil videre er jeg ikke hoppet over så mange gange. Jeg kan jo godt knibe mens jeg alligevel sidder og tjekker mail, hvilket vel er 4 gange dgl..

Så hvis I laver en pop-up på mailen, hvor der står fx. "20 x 5 med det samme!", så er der ikke så mange undskyldninger. Det har virket for mig. Jeg plejer ellers ikke at kunne overholde den slags!

Knus

PS: Butikken "Props and Pearls" sælger maskiner til bækkenbundstræning for gravide. Jeg ved ikke, hvordan de virker, men I kan gå ind på web-butikken. Fik at vide til fødselsforberedelse at de er mega effektive før og efter fødslen. Min fødselsforbredelses-lærer er mildest talt meget frisindet.   www.propsandpearls.com/side/36/baekkenbundstraenere.html

Anmeld

1. december 2010

Malonde1985

IAH skriver:

Hej med jer

Jeg er blevet meget bedre til at huske dem nu.

Jeg har en alarm, der summer på mobilen 3 gange daglig.. desuden får jeg en advarsel 4 gange på min g-mail. Indtil videre er jeg ikke hoppet over så mange gange. Jeg kan jo godt knibe mens jeg alligevel sidder og tjekker mail, hvilket vel er 4 gange dgl..

Så hvis I laver en pop-up på mailen, hvor der står fx. "20 x 5 med det samme!", så er der ikke så mange undskyldninger. Det har virket for mig. Jeg plejer ellers ikke at kunne overholde den slags!

Knus

PS: Butikken "Props and Pearls" sælger maskiner til bækkenbundstræning for gravide. Jeg ved ikke, hvordan de virker, men I kan gå ind på web-butikken. Fik at vide til fødselsforberedelse at de er mega effektive før og efter fødslen. Min fødselsforbredelses-lærer er mildest talt meget frisindet.   www.propsandpearls.com/side/36/baekkenbundstraenere.html

God idé  har også ovevejet at sætte en seddel op ved siden af eller på fjernsynet og andre steder i hjemmet, så man ser det ligeså snart man smider sig i sofaen

Anmeld

1. december 2010

Multebær

har overhovet ikke husket det  sidst jeg skænkede det en tanke må have været omkring 3. måned

Ups

Anmeld

1. december 2010

Moaaar <3

hvorfor skal man gøre det ? og hvor tit ?

Anmeld

1. december 2010

IAH

Prutten 30+ skriver:

hvorfor skal man gøre det ? og hvor tit ?

Det er for at styrke din bækkenbund. Kort og godt for ikke at komme til at "lække" under og efter graviditeten.

Anmeld

1. december 2010

Moaaar <3

IAH skriver:

Det er for at styrke din bækkenbund. Kort og godt for ikke at komme til at "lække" under og efter graviditeten.

Jeg går straks igang !!

Anmeld

2. december 2010

Mettemus

Jeg er heller ikke særlig god til det. Når jeg læser om det, som her fx, husker jeg det i ca. 1 minut, og så er det glemt igen... Har heldigvis ikke haft nogen uheld endnu og heller ikke følt, at jeg har været tæt på. (7-9-13)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.