Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Trine89 skriver: nej det kan jeg godt forstå.. jeg er også glad for at min veninde præsenterede mig for siden i sin tid...
nej det kan jeg godt forstå.. jeg er også glad for at min veninde præsenterede mig for siden i sin tid...
Og når jeg lige tænker tilbage... Har vi da snakket sammen en periode herinde....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarJ skriver: Og når jeg lige tænker tilbage... Har vi da snakket sammen en periode herinde....
Jah det er vist ikke helt ved siden af faktisk.. må være den periode jeg boede oppe omkring Silkeborg..
MoarJ skriver: Jo det gav mening... Så håber jeg dælme der er gevinst efter vi legede gymna show....
Jo det gav mening... Så håber jeg dælme der er gevinst efter vi legede gymna show....
hæhæ...
altså det siges jo at sex hver 2.-3. dag hele cyklus er den sikreste måde at blive gravid... Så er sædtallet tilpas højt og de skulle være en god kvalitet med ordentlige svømmere der kan overleve tilpas lang tid i varmen!
Jeg hepper på baby!
Caroline86 skriver: hæhæ... altså det siges jo at sex hver 2.-3. dag hele cyklus er den sikreste måde at blive gravid... Så er sædtallet tilpas højt og de skulle være en god kvalitet med ordentlige svømmere der kan overleve tilpas lang tid i varmen! Jeg hepper på baby!
I princippet kan der vel også være en chance efter dagene hvor man har haft ÆL? Eller det helt udelukket?
Takker for hep'er...
Trine89 skriver: Jah det er vist ikke helt ved siden af faktisk.. må være den periode jeg boede oppe omkring Silkeborg..
Jep... Bor heller ikke lige ved Silkeborg mere.. Nærmere Kjellerup...
Hvor bor du henne i verden nu?
MoarJ skriver: Jep... Bor heller ikke lige ved Silkeborg mere.. Nærmere Kjellerup... Hvor bor du henne i verden nu?
Jeg er sku røget til det Fynske.. bor i Nyborg nu
MoarJ skriver: I princippet kan der vel også være en chance efter dagene hvor man har haft ÆL? Eller det helt udelukket? Takker for hep'er...
dagene efter kan det sagtens lykkes! der er ægget jo på vej ned, så det kan befrugtes hele vejen ned
Caroline86 skriver: dagene efter kan det sagtens lykkes! der er ægget jo på vej ned, så det kan befrugtes hele vejen ned
Okey... Så er jeg med... Håber der er gevinst når testdagen kommer...
Trine89 skriver: Jeg er sku røget til det Fynske.. bor i Nyborg nu
Hold da op..Det er et stykke væk...
MoarJ skriver: Hold da op..Det er et stykke væk...
jah det er lidt af en spring.. men jeg er glad for jeg gjorde det.
men jeg savner vennerne og familien hjemme i Nordjylland..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128