Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2011

Tennamor

Jeg vejer det samme som inden jeg blev gravid. I uge 6-12 havde jeg rigtig meget kvalme og spiste ikke ret meget, så der tabte jeg 2-3 kg. Dem har jeg taget på, men ikke mere end det . Jeg kan se at maven og boobies er vokset, men har så tabt mig andre steder..

Jeg er 19 uger henne i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

Matilde27

Jeg har stemt 0-5 kg, og har egentlig taget 5 kg. på, men synes kategorien lød bedre end 5-10

Men i mine to tidligere graviditeter har jeg været en hval! Har taget 16 og 17,5 på de andre gange, så regner også med at der er der vi ender. Og synes mavsen er vokset meget på det seneste, så mon ikke jeg nok skal "slå" vægten fra sidst

Knus herfra

Anmeld

10. januar 2011

Tanja1234

Jeg er kun 18+3 og har slet ikke taget på, før de sidste 14 dage. Nu har jeg taget lige knap 1 kilo på, men kan også mærke at jeg spiser lidt mere - nu kvalmen ikke er så slem.

Anmeld

19. februar 2011

bassemor

Jeg er 24+0 og har taget knap 2 kilo på.. jeg har haft mindre komplikationer undervejs i graviditeten, blødte fra uge 15-18 som har bekymret mig meget.. men alt skulle være fint har døjet med dårlig mave i over 3 uger nu, efter at have været i afrika.. er blevet testet for diverse ting med er ik fundet noget, har nu fået nogle piller som jeg skal tage og hvis de ik hjælper bliver jeg indlagt, da min læge ik har nogle konklusion på hvad problemet er.. har tabt et par kilo pga slt det her.. men håber bare den lille kommer frit igennem alt det her..

Anmeld

7. marts 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

havde taget godt 10 kg på i 20 uge.... nu er jeg på 12 kg over min vægt fra før jeg blev gravid.

gør mit bedste for at spise sundt, og ikke alt for meget slik. tror bare mit problem er at jeg kan spise hele tiden!

-Skovrup

Anmeld

9. marts 2011

Hailiesmom11

Hej

Jeg er 27+3 henne nu og jeg har kun tage 3,8 kg på indtil videre og jeg synes selv jeg er stor nu så jeg kan ikke forstå det... men det er jo forskelligt fra person til person

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.