Vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Halvvejs og + ?? kg

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.667 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. december 2010

Line Højdal

Hej tøser...

Jeg synes lige pludselig det går uhyggelig stærkt med vægten, -hvis det fortsætter på denne måde ender jeg som en hvalfisk er jeg bange for 

Jeg er nu netop halvejs - 20 fulde uger og har taget omk. 7-8 kg på... Puha, jeg synes det er meget. Jeg er kun 163 høj og vejede før jeg blev gravid 63 kg... så det er noget af en vægtstigning synes jeg

Hvad med jer - stiger vægten også stødt?? Jeg har for sjov lavet en lille afstemning...

Line

Kommentér gerne og der kan stemmes flere gange, hvis vægtstigningen har været anderledes i tidligere graviditeter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

_-Kathrine-_

Hejsa :-)

har svaret vejer det samme som før jeg blev gravid,men vejer faktisk et par kg mindre end før testen var positiv....! Tror desværre ikke det kan blive ved på den måde,for bettemanden vokser jo også...

Og det er bare skønt at være halvvejs :-)

Hilsen Kathrine :-)

Anmeld

2. december 2010

Line Højdal

Hejsa :-)

har svaret vejer det samme som før jeg blev gravid,men vejer faktisk et par kg mindre end før testen var positiv....! Tror desværre ikke det kan blive ved på den måde,for bettemanden vokser jo også...

Og det er bare skønt at være halvvejs :-)

Hilsen Kathrine :-)

Ihh, det må være skønt at kunne holde vægten - det er faktisk hårdt at slæbe rundt på de 8 kg ekstra.. og jeg ved jo godt at det kun bliver værre!!

Men altså det vigtigste er jo at den lille i mavsen vokser som h*n skal - og det gør min supermand i hvert fald

Kan se du har MD-scanning i dag... har du været afsted og gik det godt?? Kan også se at du venter en dreng som mig - tillykke

Line

Anmeld

2. december 2010

puslepigen

Jeg har stemt at jeg vejer det sammen son inden jeg blev gravid. jeg er godt nok kun 18+3 og jeg vejer mindre end da jeg blev gravid, men tvivler på at det holder. håber i har en god graviditet..

Anmeld

2. december 2010

kaka4

hej tøser,

jeg er måske lidt atypisk i forhold til at være pige, men jeg ejer ganske simpelt ikke en vægt i huset, så jeg aner ikke hvad jeg har taget på. Bedste bud er mellem 4 og 5 kg. Jeg skal vejes til 24 ugers undersøgelse hos egen læge om et par uger - det bliver spændende om min vægtfornemmelse holder. Men jeg er tilgengæld hundesulten hele tiden, så jeg burde have taget godt på.

God aften.

kram kaka4 21 +4

Anmeld

2. december 2010

_-Kathrine-_

Pipkukkeren skriver:

Ihh, det må være skønt at kunne holde vægten - det er faktisk hårdt at slæbe rundt på de 8 kg ekstra.. og jeg ved jo godt at det kun bliver værre!!

Men altså det vigtigste er jo at den lille i mavsen vokser som h*n skal - og det gør min supermand i hvert fald

Kan se du har MD-scanning i dag... har du været afsted og gik det godt?? Kan også se at du venter en dreng som mig - tillykke

Line

Ja, jeg har været til md scanning idag, og alt er heldigvis som det skal være...! :-) Ja, vi skal have en lille dreng...

Fra uge 4 til uge 14 havde jeg bare den vildeste kvalme, og kunne intet spise, og var så nervøs for den lille bebs, men han tog heldigvis bare hvad han skulle have og så måtte jeg lide lidt.... Appetitten er kommet igen og kvalmen er væk, så vi må se hvor længe vægten holder  Men jeg tager også den del med...

Er lige blevet deltidssygemeldt pga begyndende bækkenløsning, puha det gør avs....!!

Og tillykke med din lille supermand også :-)

Anmeld

6. december 2010

Line Højdal

_-Kathrine-_ skriver:

Er lige blevet deltidssygemeldt pga begyndende bækkenløsning, puha det gør avs....!!

Øv bøv... det lyder ikke sjov med begyndende bækkenløsning, -jeg håber det hjælper dig med sygemeldingen, så du ikke skal gå og have så ondt!

Trist at blive sygemeldt så tidligt, men jeg håber du kan få lidt hygge ud af tiden derhjemme... det er jo heldigvis en god tid her i julen - så kan du rigtig sørge for julestemning

Rigtig god bedring
Line

Anmeld

6. december 2010

Rødhætte

Jeg har taget ca 3 kg på, men skal siges jeg lige har haft en mavevirus der har gjort jeg ikke rigtig har haft appetit..

Kram 21+5

Anmeld

6. december 2010

_-Kathrine-_

Pipkukkeren skriver:

Øv bøv... det lyder ikke sjov med begyndende bækkenløsning, -jeg håber det hjælper dig med sygemeldingen, så du ikke skal gå og have så ondt!

Trist at blive sygemeldt så tidligt, men jeg håber du kan få lidt hygge ud af tiden derhjemme... det er jo heldigvis en god tid her i julen - så kan du rigtig sørge for julestemning

Rigtig god bedring
Line

Ja, det er bare så surt at blive sygemeldt 3 mdr før barsel, men som mange har sagt til mig så er der jo ikke nogen der kommer og siger tak hvis jeg knokler i en måned mere og så bliver fuldtidssygemeldt...! Det tog mig en hel weekend at tage beslutningen for deltidssygemelding, og jeg er glad for jeg gjorde det, så jeg går og hygger mig herhjemme i julemåneden....!  Går til fysioterapi en gang om ugen og han hjælper mig rigtig meget...! Så det er rigtig dejligt...

Mange tak skal du have

fra Kathrine

Anmeld

9. december 2010

Smilendesussi

Jeg er i uge 22 og har taget 3,5 kg på. Men jeg havde også lidt at give af. Før vejede jeg 78 kg og er "kun" 162 cm høj.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.