Hvornår er du på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår er du "rigtigt" på baby.dk og har tid til at dele alvor, løst og fast, spas og tovligheder med alle juli-tøserne?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

792 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. august 2008

linemus

Nu bliver jeg nødt til at tage mig gevaldigt sammen med mit studie (fik en mellem-linierne-opsang af vejleder i dag), så derfor må jeg skære ned på baby.dk-forbruget. Det ved jeg, flere af jer andre har gjort pga. arbejde, og så tænkte jeg, gad vide, hvornår der er flest på, hvornår er der mest gang i den herinde? Hvornår har I tiden til at sidde og lave spas herinde, altså ikke bare skimme indlæg og svare flygtigt?

Prøver lige at lave en afstemning, selvom den nok ikke bliver helt dækkende.

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

Nadi

Ja jeg må jo krydse af at det er hver aften +/- :$

-Nadia

Anmeld

25. august 2008

Lise

Jamen, jeg er her faktisk også hver aften. Jeg er bare så træt pga natteterroristens tilbagevenden at jeg sjældent orker at svare indlæg - og det sker at jeg går i seng kl 21 (i håb om at kunne sove et par tímer inden første wake up call (igår nåede jeg at sove 10 min >( )) NÅ, det var ikke det det skulle handle om... jeg er her hver aften, men er ikke særlig aktiv..

Lise - som overvejer at gå i seng...ZZZzzzzzzzz......

Anmeld

25. august 2008

Rasmine

Kan jeg ikke sige. HAr blandede vagter, så aner ikke om jeg er på torsdag eller mandag. Desværre. Men godt ini'tiv ellers.

Anmeld

25. august 2008

Loggidut

har stemt hver aften, for jeg er online, men har bare ikke helt tid til at være på konstant...:(

Anmeld

25. august 2008

bette

jeg har stemt hver aften.. sidder her og læser allllle indlæg.. puha i tager sku pusten fra en;)

men jeg elsker det..

Anmeld

25. august 2008

Tynen

Hver aften!!!
Nogle gange mere aktiv end andre, men man SKAL da lige ind og kigge selvom hytten flyder :$

Anmeld

26. august 2008

Lene76

Har osse stemt hver aften, dog er det sådan plus minus..... er ik altid så aktiv.....:D

Anmeld

26. august 2008

Plysbjørnen

Jeg har godt nok svare 24/7 men lige for tiden er jeg her ikke så meget men nu skal jeg jo snart gå hjemme igen... Så kommer det, bare roligt...

Betina

Anmeld

26. august 2008

ivfmarie

Lise skriver:

Jamen, jeg er her faktisk også hver aften. Jeg er bare så træt pga natteterroristens tilbagevenden at jeg sjældent orker at svare indlæg - og det sker at jeg går i seng kl 21 (i håb om at kunne sove et par tímer inden første wake up call (igår nåede jeg at sove 10 min >( )) NÅ, det var ikke det det skulle handle om... jeg er her hver aften, men er ikke særlig aktiv..

Lise - som overvejer at gå i seng...ZZZzzzzzzzz......

Jeg mener det samme som Lise....

Men har dog "stemt" tirsdag, for det er den aften jeg ikke har planer ud af huset. Faktisk er jeg tvunget til at være hjemme, for der er manden i byen vovsen.

Jeg har bare sjældent noget på sinde, jeg er simpelthen for busted til at finde på indlæg...

Marie - der faktisk er begyndt at tage "skade"af Malte natte-skrigeri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.