Nogen der har erfaring med bibabad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Malene84 skriver:

Ja det er sgu for genialt - øv at jeg ikke nåede at få det på ønskesedlen

Det var da en slat penge.. Men kan i ikke give drengene det i julegave, det må da være et hit for dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

twinboys

Det må i da eje

Anmeld

30. november 2010

Malene84

eeeeej ok - nu VIL jeg bare ha' det - iiiiiih

se hvor nemt...

http://www.kinderbadeshop.de/produkt.php?products_id=104

Anmeld

30. november 2010

Malene84

DatterMalou skriver:

Det var da en slat penge.. Men kan i ikke give drengene det i julegave, det må da være et hit for dem.

hehe... det har vi desværre slet ikke råd til. Men det kan da komme på ønskesedlen til deres fødselsdag

Anmeld

30. november 2010

Vial

dorthemus skriver:

Årh det er lækkert  Sådan et gad jeg godt have til Runa, men tror det er for stort, æv!

Når jeg har fået skaffet mig et, så kan Runa hoppe ned i det sammen med alvin og viola til sommer. Så kan de bade ude i haven, mens mødrene leger baywatch (læs: rød badedragt og klar til at redde babyer).

Anmeld

30. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Malene84 skriver:

hehe... det har vi desværre slet ikke råd til. Men det kan da komme på ønskesedlen til deres fødselsdag

Nej det er de færreste der har det.. Ja det var da en god ide. Men der går da forhåbentlig noget tid endnu? - ja undskyld men så er tiden sgu da fløjet afsted.

Anmeld

30. november 2010

Malene84

KaMa skriver:

Når jeg har fået skaffet mig et, så kan Runa hoppe ned i det sammen med alvin og viola til sommer. Så kan de bade ude i haven, mens mødrene leger baywatch (læs: rød badedragt og klar til at redde babyer).

hahahahaha... billeder på - tak

Anmeld

30. november 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Weeeeeeeee jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anmeld

30. november 2010

Tanja84

Malene84 skriver:

eeeeej ok - nu VIL jeg bare ha' det - iiiiiih

se hvor nemt...

http://www.kinderbadeshop.de/produkt.php?products_id=104

Det er jo skiiiide smart, og en masse fede designs. Altså jeg er ved at være der, hvor jeg hellere ikke kan leve uden

Jeg har dog altid Emma med under bruseren, og bruger derfor aldrig vores badekar længere.

Men når hun selv kan sidde, er det da bare så fedt at have et badekar man lige kan folde ud på den, som hun så kan sidde og hygge i

Anmeld

30. november 2010

bagger26

Malene84 skriver:

jaaa ikk - iiiihhh jeg må ha sådan et!!! men det koster 1200 kr  og så er der selvf. alt mulig smart tilbehør

Avvvv.. Det var godt nok ikke så lidt for et badekar..  Men det er godt nok smart og nemt... Så kan bestemt godt forstå det frister..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.