Nogen der har erfaring med bibabad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.513 visninger
57 svar
0 synes godt om
30. november 2010

Malene84

heeey girls,

Ja... nu gider jeg altså ikke bruge en time hveranden dag på at bade børn. Hyggeligt nok! Men vil gerne bade dem begge på én gang. Har nogen af jer erfaring med sådan et bibabad? Jeg sys de er dyre, så vil gerne lige vide om de er gode eller ej. Fungere det som Flexibad?

Kunne være vildt hyggeligt for drengene at bade samtidig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

Sees

Malene84 skriver:

heeey girls,

Ja... nu gider jeg altså ikke bruge en time hveranden dag på at bade børn. Hyggeligt nok! Men vil gerne bade dem begge på én gang. Har nogen af jer erfaring med sådan et bibabad? Jeg sys de er dyre, så vil gerne lige vide om de er gode eller ej. Fungere det som Flexibad?

Jeg har aldrig set, eller hørt om det før, men det ser da vildt smart ud!

Anmeld

30. november 2010

B&J

Malene84 skriver:

heeey girls,

jeg ser lige med det ser rigtigt godt ud... men lig pt vil daniel ikke bade hihihhi

Anmeld

30. november 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg har aldrig set eller hørt om det før, men jeg ville helt sikkert købe det hvis jeg ikke havde et badekar.

Kan du ikke søge råd og erfaring hos forhandler?

Anmeld

30. november 2010

Vial

Lige præcis, hvad jeg har tænkt at købe med tiden. Så ser lige med... men måske det ender med at vi alle kun ser med her i tråden...haha

Anmeld

30. november 2010

Tanja84

Som alle de andre skriver, så har jeg hellere ingen erfaringer eller kendskab til badekaret... vi er sku en meget god hjælp indtil vide, he, he

Men det ser super hyggeligt ud, og kan allerede nu se de to banditter slås om badedyr (læs, Vilads stjæler det hele) og lege vandkamp i det

Anmeld

30. november 2010

Malene84

jo, jeg kommer jo bare ikke rigtig ud  der er laaaangt til alle butikkerne i det her vejr med en twinsevogn (læs: FOLK RYDER KUN SNE I ET SPOR - HAHAH)!!! skønt at høre, at I heller ikke har hørt om det - jeg lignede et stort  da min kæreste kom hjem og nævnte det!!!

Anmeld

30. november 2010

Malene84

HAHAHA... hold kæft hvor jeg dog elsker jer tøser!!! DEJLIGT, AT I LIGE HYGGER MED ALLE SAMMEN, MEN INTET VED!!! i love it

Anmeld

30. november 2010

Malene84

Sees. skriver:

Jeg har aldrig set, eller hørt om det før, men det ser da vildt smart ud!

jaaa ikk - iiiihhh jeg må ha sådan et!!! men det koster 1200 kr  og så er der selvf. alt mulig smart tilbehør

Anmeld

30. november 2010

Malene84

KaMa skriver:

Lige præcis, hvad jeg har tænkt at købe med tiden. Så ser lige med... men måske det ender med at vi alle kun ser med her i tråden...haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.