Julegave til dagplejemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2010

*Sofie*

Hmm, måske man ku finde på et eller andet der er lidt mer spændende end en blomst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

twinboys

De bedste gaver jeg har fået som dagplejer er ikke gavens værdi men tanken at de giver mig en gave og den er specielt købt til mig...

Den bedste er nu alligevel en flot holmegaard vase, for hver gang jeg får en buket blomster tager jeg denne vase frem og så tænker jeg tilbage på det dagplejebarn jeg fik den af...

Sidste år fik jeg et gavekort til forkælelse i en hudklinik...

Det er tanken der tæller

Majbritt

Anmeld

30. november 2010

Polkaprik

Jeg er selv dagplejer og har valgte at give min datters dagplejer samt gæstedagplejer en Guardian Angel figur. Synes den siger alt. Det betyder alt i verden for mig at jeg hver dag trygt kan aflevere min datter og hun er glad hver dag når hun skal afleveres og ligeledes når hu bliver hentet

Michelle

Anmeld

30. november 2010

B&J

twinboys skriver:

De bedste gaver jeg har fået som dagplejer er ikke gavens værdi men tanken at de giver mig en gave og den er specielt købt til mig...

Den bedste er nu alligevel en flot holmegaard vase, for hver gang jeg får en buket blomster tager jeg denne vase frem og så tænker jeg tilbage på det dagplejebarn jeg fik den af...

Sidste år fik jeg et gavekort til forkælelse i en hudklinik...

Det er tanken der tæller

Majbritt

ja det må være en fantastisk gave og hele tiden tænke på det barn der gav dig den ej såååå fantastisk

Anmeld

30. november 2010

bagger26

Polkaprik skriver:

Jeg er selv dagplejer og har valgte at give min datters dagplejer samt gæstedagplejer en Guardian Angel figur. Synes den siger alt. Det betyder alt i verden for mig at jeg hver dag trygt kan aflevere min datter og hun er glad hver dag når hun skal afleveres og ligeledes når hu bliver hentet

Michelle

Åhhh det var lige præcis den jeg har ledt efter... Hvor kan man købe dem henne, er det kun online...

Anmeld

30. november 2010

twinboys

B&J skriver:

ja det må være en fantastisk gave og hele tiden tænke på det barn der gav dig den ej såååå fantastisk

Jeps dejlig gave og dejligt minde

Anmeld

30. november 2010

B&J

Polkaprik skriver:

Michelle

nåå så sødt.... uhh det er jo en helt verden af gaver umm ja hvad skal vi finde på

Anmeld

30. november 2010

*Sofie*

Polkaprik skriver:

Michelle

Det var da egentlig en rigtig god idé

Anmeld

30. november 2010

Benjamins'mor

Min lillebror er godtnok begyndt i BH nu. Men han gav sin dagpleje mor en glasvase han selv havde malet og lavet mønstre på.

I år giver han min mors nabo (hans BH pædegog) en julegave, og hun skal have et hjemmelavet billede (lærred) som han selv maler på, og så hans hænder, navn og så skal der stå julen 2010.

Anmeld

30. november 2010

Polkaprik

bagger26 skriver:

Åhhh det var lige præcis den jeg har ledt efter... Hvor kan man købe dem henne, er det kun online...

Jeg kan ikke lige huse hvor jeg købte den fra, men det var en netbutik. Jeg har fundet flere steder man kan købe dem bla her 

http://denlillebittebutik.dk/group.asp?group=3

Michelle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.