Julegave til dagplejemor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.530 visninger
23 svar
0 synes godt om
30. november 2010

B&J

Jeg tænker og tænker og tænker... men jeg ved ikke hvad jeg skal give vores dagpleje mor daniel er bare så glad for hende så jo hun skal da mærke det er jo fra hans side også

men hvad giver i jeres dagpleje mor ????

ved der har været en tråd der lignede den lidt men syntes ikke jeg fik så mange ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2010

B&J

B&J skriver:

Jeg tænker og tænker og tænker... men jeg ved ikke hvad jeg skal give vores dagpleje mor daniel er bare så glad for hende så jo hun skal da mærke det er jo fra hans side også

ved der har været en tråd der lignede den lidt men syntes ikke jeg fik så mange ideer

opper den lige

Anmeld

30. november 2010

saxa

Sidste år gav vi vores dp'mor Karen Blixens forsølvede julehjerte til ophæng fra Rosendahl - og det blev hun super glad for.. Regner med det bliver det "samme" i år (med andet motiv)

Anmeld

30. november 2010

B&J

saxi skriver:

Sidste år gav vi vores dp'mor Karen Blixens forsølvede julehjerte til ophæng fra Rosendahl - og det blev hun super glad for.. Regner med det bliver det "samme" i år (med andet motiv)

lyder som en rigtigt god gave

Anmeld

30. november 2010

Sjl-msl-Mkl

B&J skriver:

I år får dagplejemor et krus som MS selv har malet på. Super sødt. Og oveni får hun selvfølgelig også en lille julestjerne..

Anmeld

30. november 2010

*Sofie*

Malou er os glad for sin DP. Jeg tænker på at give hende en Julestjerne (blomsten altså) når hun går på ferie. Men er det for lidt.....?

Anmeld

30. november 2010

B&J

*Sofie* skriver:

Malou er os glad for sin DP. Jeg tænker på at give hende en Julestjerne (blomsten altså) når hun går på ferie. Men er det for lidt.....?

ved det ikke det er første gang jeg skal give og syntes virkelig hun skal have en ting har aldrig set min dreng være så glad for en fremme fra dag et ellers plejer han jo af græde og skrige men nix dagpleje morgen jubii

Anmeld

30. november 2010

Sjl-msl-Mkl

*Sofie* skriver:

Det bestemmer du da selv, du sætter jo selv standarden.

Anmeld

30. november 2010

foto på lærred

*Sofie* skriver:

Det er jo bare tanken der tæller. Hun forventer jo ingen ting, så en blomst er da også en sød tanke.

Anmeld

30. november 2010

Malthes mor

Vores skønne dagplejemor skal have en lille pakke med lækker kaffe og fantastisk chokolade fra summerbird...Mums:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.