jeg har snakket med fagforeningen i dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. august 2008

Loggidut

og ham gutten som jeg snakkede med rynkede voldsomt på panden over min fyreseddel, nu venter jeg på han har snakket med hans formand, og så ville han ringe tilbage....jeg tror sgu ikke den fyring er helt i orden...men hvem har dog lyst til at være på en arbejdsplads hvor fagforeningen måske begynder at køre en sag...ikke mig ihvertfald...og jeg har stadig 5 uger før jeg afslutter:'( aj jeg vil bare så gerne hjem at gå!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

Grynt

heyyyyyyyy du Sloggi, stærkt gået at du kontaktede fagforeningen, så kan de fandme lære det!! ;) Jeg syntes du er totalt sej og op med humøret du gamle, det hele skal nok falde på plads...trust me. Men det er aldrig sjovt at skulle kæmpe for ens rettigheder men sådan ER det nu engang..og kæmpe DET skal du altså!!!! Kan du SÅ se at komme ind i kampen søster 8D

skub skub og knus (H) Du KAN altså godt!!!!!!

Anmeld

25. august 2008

Loggidut

:'( ja...den kamp er lige som umulig at komme uden om...hvis du forstår mig, jeg er blevet fyret efter endt barsel, og jeg tror ikke helt den er til at hoppe uden om når nu jeg melder mig ledig på fagforeningen...! jeg er lige som nød til at vide hvordan jeg står med hensyn til timer og fravær...altså, det her er sgu besværligt, men bare ærgeligt. jeg håber så meget på at ham fagforeningsmanden siger gå hjem med det samme, selv om det nok ikke lige er sådan det kommer til at ske :D well, jeg må bare gennem møllen, det ærger mig bare at ham der fyre mig er min fars gammel ven og kollega, og der er altså noget om det der med at det bliver i familien at man er på spændet...så en epoke er ved at være slut for mit vedkommende, og det var jo aldrig min mening at der skulle komme en kamp ud af det... lad os nu antage at manden var kommet mens jeg havde barsel, eller rettere ferie...så havde jeg slet ikke været så vred, det jeg nok er mest skuffet over, er at vi ikke kunne snakke om det, altså at man bare kommer og dumper en kuvert foran mig med beskeden om at det jo ikke er en gave den her gang...? selv sikkerhedschefen som jeg jobber for, for tiden var paf, nu er han ikke sikker på om det job han har beskikket mig bliver lavet færdigt...jo jeg laver nok fodarbejdet, og skal så opdatere ham, men for helvede, det kan man ikke lige opdatere på...jeg er p.t. oppe på over 200 forskellige farlige kemikalier, og er i gang med at finde ud af hvor i produktionen de bliver anvendt, så skal der laves sikkerheds datablade, og laves mapper...jeg aner ikke hvordan dælen jeg skal opsumere på de ting, og gøre ham klar over hvad jeg egentlig laver...så ? er om han må starte forfra for at få det færdigt... well...det blev en længere historie ud af ingen ting...tak for det grynt...jeg er inde i kampen, kan lige som ikke liste mig uden om den!:$

Anmeld

25. august 2008

Ny mor

Arrg...har de fyrer dig? Jamen, hvad sker der lige...æv, Loggi. Jeg må igang med at læse baglæns, jeg er vist håbløst bagud....
Knus Birgitte

Anmeld

25. august 2008

Loggidut

så fik jeg sgu fyresedlen er overskriften, så vidt jeg kan huske...:(

ja de har sgu fyret mig...og jeg har lige snakket med min svigerinde...igen, og sagen er faktisk den samme som min, fagforeningen bedte hende melde sig syg med det samme, mens de kørte sagen, hun vandt, omkring 30.000 fik hun ud af sin sag...det kan jeg sgu ikke tro der kan ligge i sådan en fyreseddel...det virker helt umuligt på mig at det kan være så stor en fejltagelse af en arbejdsgiver...
eller at så lille et fejltrin kan være så dyrt!

aj det virker helt umuligt på mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.