:'(
ja...den kamp er lige som umulig at komme uden om...hvis du forstår mig, jeg er blevet fyret efter endt barsel, og jeg tror ikke helt den er til at hoppe uden om når nu jeg melder mig ledig på fagforeningen...!
jeg er lige som nød til at vide hvordan jeg står med hensyn til timer og fravær...altså, det her er sgu besværligt, men bare ærgeligt.
jeg håber så meget på at ham fagforeningsmanden siger gå hjem med det samme, selv om det nok ikke lige er sådan det kommer til at ske :D
well, jeg må bare gennem møllen, det ærger mig bare at ham der fyre mig er min fars gammel ven og kollega, og der er altså noget om det der med at det bliver i familien at man er på spændet...så en epoke er ved at være slut for mit vedkommende, og det var jo aldrig min mening at der skulle komme en kamp ud af det...
lad os nu antage at manden var kommet mens jeg havde barsel, eller rettere ferie...så havde jeg slet ikke været så vred, det jeg nok er mest skuffet over, er at vi ikke kunne snakke om det, altså at man bare kommer og dumper en kuvert foran mig med beskeden om at det jo ikke er en gave den her gang...?
selv sikkerhedschefen som jeg jobber for, for tiden var paf, nu er han ikke sikker på om det job han har beskikket mig bliver lavet færdigt...jo jeg laver nok fodarbejdet, og skal så opdatere ham, men for helvede, det kan man ikke lige opdatere på...jeg er p.t. oppe på over 200 forskellige farlige kemikalier, og er i gang med at finde ud af hvor i produktionen de bliver anvendt, så skal der laves sikkerheds datablade, og laves mapper...jeg aner ikke hvordan dælen jeg skal opsumere på de ting, og gøre ham klar over hvad jeg egentlig laver...så ? er om han må starte forfra for at få det færdigt...
well...det blev en længere historie ud af ingen ting...tak for det grynt...jeg er inde i kampen, kan lige som ikke liste mig uden om den!:$
Anmeld