2. lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2010

IAH

Det er min praktiserende... Hvad er en fødselslæge??

Hej igen 

Det er de læger, der kun beskæftiger sig med graviditet og fødsel. Det er dem, der hører til på fødegangen og svangreambulatorierne. Det er dem der udskriver epidural, kejsersnit etc. under fødslen. Derudover undersøger de gravide løbende.

Men det er åbenbart ikke samme system for alle.. Jeg følges kun af hospitalet og ikke af min egen læge. Måske fordi jeg har epilepsi og derfor bliver scannet og tjekket i et væk.. Jeg troede alle kom til fødselslæge.

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2010

Maria-s

Fine tal  5½ kg? Det jo ingenting! Jeg havde fra 1. lægebesøg til 2. taget 10 kg på og hendes kommentar var; jamen det ser jo fint ud!

Det er så vigtigt at man har en læge man kan sammen med. Jeg skiftede også efter 1. lægebesøg for hende jeg fik akupunktur af klikkede jeg bare med, med det samme og så spurgte jeg hende om jeg ikke måtte være ved hende resten af graviditeten og det måtte jeg da rigtig gerne sagde hun

for at tage en rask beslutning når du ikke synes at det fungerede

Anmeld

1. december 2010

AnneBJ

IAH skriver:

Hej igen 

Det er de læger, der kun beskæftiger sig med graviditet og fødsel. Det er dem, der hører til på fødegangen og svangreambulatorierne. Det er dem der udskriver epidural, kejsersnit etc. under fødslen. Derudover undersøger de gravide løbende.

Men det er åbenbart ikke samme system for alle.. Jeg følges kun af hospitalet og ikke af min egen læge. Måske fordi jeg har epilepsi og derfor bliver scannet og tjekket i et væk.. Jeg troede alle kom til fødselslæge.

Knus 

Der kan man bare se, sådan en har jeg endnu ikke mødt! Men nej, kemien med sådan en havde jeg ikke taget så tungt, for som du selv nævnte kan ejg jo ikke vide om vedkommende er der til fødslen. Kunne bare tænke mig en læge, som hele min (kommende) familie trives ved, og kan blive hos "altid".. det håber jeg så jeg får nu!

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.