jeg kan simpelthen ikke gøre for det, det med den abort i 22. uge sidder altså og gnaver!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. august 2008

Loggidut

hvad er det for noget med folk...og hvad er det lige for en måde den kvinde har valgt at gøre tingene på...jeg fatter det ikke, og jeg er bare så rasende over det...sorry!

jeg skulle bare ud med det, jeg håber ved den sødste grød hun får sådan en voldsom straf at hun aldrig glemmer det...>(

jeg fatter det simpelthen ikke...sorry, galden vil slet ingen ende tage her!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

Lene76

det kender jeg godt... min mand og jeg har osse snakket om det vi er dog ik helt enig med hinanden..... jeg mener jo det samme som de fleste herinde..... ;) og det gør han så ik(?) om jeg fatter det, så håber da at vi blir enig inden vi ska igang med 3 barn.....ellers blir det nok som jeg plejer at jeg får min vilje:D

Anmeld

25. august 2008

Tynen

Lene76 skriver:

det kender jeg godt... min mand og jeg har osse snakket om det vi er dog ik helt enig med hinanden..... jeg mener jo det samme som de fleste herinde..... ;) og det gør han så ik(?) om jeg fatter det, så håber da at vi blir enig inden vi ska igang med 3 barn.....ellers blir det nok som jeg plejer at jeg får min vilje:D

Årh! Sådan er det også her.
Sad sgu og blev totalt tøsefornærmet igår fordi han ikke mente det samme som mig :$

Jeg fatter bare ikke at de kunne gøre det, og det var lidt derfor jeg oprettede indlægget i går.
Jeg skulle bare have det ud!

Anmeld

25. august 2008

ka li ja

IIHHH ALTSÅ TØSER... SIKKKE I DA PEPPER....

det var hendes valg, og nu er det sket... det vil i aldrig kunne lave om på alligevel:D

Anmeld

25. august 2008

bette

nej men måske man kunne ændre fremtiden lidt..

synes ihvertfald ik man skal have lov til at gøre sådan noget....

det er jo et levende væsen vi snakker om...

Anmeld

25. august 2008

BellaT

Forstår dig udmærket. Jeg har også skrevet inde på Ordet Er Frit, men blev beskyldt for at være lige så "slem" som hende Julie. Fordi jeg nævnte at jeg ville have en moderkage/fostervands prøve hvis NF viste en høj risiko. For der er jo en abortrisiko på 1 %... Ville jeg da virkelig risikere mit måske raske barns liv pga en prøve? Gider ikke skrive derinde mere. Det er for langt ude. Vi kan ikke alle blive enige. Og det er et mega følsomt emne at begive sig ud i. Men jeg synes der viser sig en skræmmende tendens. Kvindens krop - kvindens ret - med alt hvad det indebærer.. Det er da liv det handler om. Forstår det ikke. Jeg synes dog det er iorden med linket derinde. Synes det er godt at vide hvad man gør ved abort. I stedet for at lukke øjnene som mange faktisk gør. Men fortryder helt sikkert at jeg har set billederne hvis jeg måske en gang bliver tvunget til en abort pga sygdom:'(... Knus fra Helle - medrasende... Og med enig kæreste, heldigvis.(H)

Anmeld

26. august 2008

Loggidut

ja miiikro...det var en dårlig samligning....jeg læste det godt i går, men var ikke logget ind, og derfor fik du ingen opbakning :$

jeg sad på jobbet...men self er vi selv kommet med nogle grimme udtalelser, jeg er ihvertfald, men det er sgu fordi den her sag rammer mig lige i hjertet!

jeg er stadig vred over det, men kan da trække vejret efterhånden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.