Fik aks første gang efter 45 timers røv møg veer og han ville IKKE ud den vej overhovedet, min krop kunne SLET ikke arbejde med veerne. Så til sidst ville han ikke mere derinde og det tog ham ud ved ks.
De lukkede mit sår lidt skævt, så det sprang idt op i den ene side og skulle derfor hele indefra, så mit sår var delvist åbent dernede i 6 uger. AV og skod at amme da han lå der hver gang jo.
Ville ikke fylde mig med piller når jeg skulle amme, så fik bare 4 panoer om dagen de første 2 dage, men havde mere eller mindre ondt i 6 uger derefter. Og i op til 1 års tid efter havde jeg tit stik og jag dernede, især i koldt vejr.
Har nu et, synes jeg selv,grimt ar forneden der ses hvis jeg har små trusser på. Noget jeg synes er ret ucharmerende at glo på.
Da jeg så blev gravid igen 1 år efter var jeg BANGE for fødslen, men samtidig var jeg klar over at et KS IKKE var en mulighed i min verden. Simpelthen den tammeste følelse synes jeg at få mit barn på den måde.
Så fik en fødselsaftale som jeg var glad for og da veerne kom følte jeg mig i trygge hænder fra start til slut og var på intet tidspunkt bange eller utryg over det der skete. Javist gjorde veerne naller, men med en god epi kom jeg over det sidste timer og fødte selv min dejlige datter. Og sikke da en oplevelse mod et ks, kan slet ikke sammenlignes for det var så fedt:-)Var MEGA træt, men stolt bagefter og skal jeg føde igen engang bliver det uden tvivl MIN fødsel jeg skal igennem igen:-)
Blev syet 45 min med hende, og hellere det end at få ks, synes det føles langt mere naturligt. Derud over hadve jeg ingen gener og følte mig meget hurtigere oven på.
Men hver mand sine oplevelser jo:-)
Anmeld