SSL skriver:
Ja, men jeg tror ikke det er præventions middel, sæden lever jo i dig i op til 5dage, har jeg ladet mig fortælle - dvs. du kan sagtens måle din temp. fredag morgen, og se der er ÆL, men det hjælper jo ikke hvis I havde sex aften før.. Så er der jo stor mulighed for at blive gravid.. Med mindre den måler fem dage frem hver gang? Det er sådan jeg mener, og jeg tror ikke på den er præventions godkendt hos lægerne.. Det er da også fint, hvis det fungere hos jer, men men - tror ikke jeg ville tage chancen med den, som skrevet lever sæden i en i fem dage, så den skal måle meget frem i tiden hvis det skal holde i længden 
Jeg kan ikke huske hvor længe man skal bruge den (altså tage temperatur) FØR man må bruge den som prævention. Den kan kun bruges hvis man har regelmæssig mens, og man skal taste de sidste 3 mens ind i compunteren, og så skal man måle i et par måneder, og når computerne så kender ens cyklus, så viser den netop rødt 5 dage INDEN forventet ægløsning. Hvis man har uregelmæssig cyklus så fraråder de en at bruge den, for så bliver metoden for usikker.
Anmeld