Meget vågen baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Alberts/

Lisbeth85 skriver:

Jeg glæder mig

Hvor kan de købes og hvilke er gode?

jeg har købt koala slyngen

www.okoshoppe.dk

og den er virkelig lækker det er det bedste køb je har gjort og kan både bruges i vuggestilling frø stilling og alm sidde stilling hvor barnet er vendt ind mod dig, men man kan også vende det om så den kan se ud når barnet er gammelt nok til det(:

den kan jeg ihvertfald vrmt anbefale(:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Lisbeth85

Alberts/ skriver:

jeg har købt koala slyngen

www.okoshoppe.dk

og den er virkelig lækker det er det bedste køb je har gjort og kan både bruges i vuggestilling frø stilling og alm sidde stilling hvor barnet er vendt ind mod dig, men man kan også vende det om så den kan se ud når barnet er gammelt nok til det(:

den kan jeg ihvertfald vrmt anbefale(:

Siden eksisterer ikke?

Anmeld

29. november 2010

Lisbeth85

Har den nu - der manglede bare et 'n'

Anmeld

29. november 2010

Alberts/

Siden eksisterer ikke?

glemte n. i shoppen hihi men her http://www.okoshoppen.dk/shop/cms-44.html

Anmeld

29. november 2010

Alberts/

Lisbeth85 skriver:

Har den nu - der manglede bare et 'n'

nemlig hihi

er en kegle til at stave idag(;

Anmeld

29. november 2010

Lisbeth85

Alberts/ skriver:

glemte n. i shoppen hihi men her http://www.okoshoppen.dk/shop/cms-44.html

Men tror da jeg køber sådan en som dig så :-) Den er heller ikke så dyr igen. Mørkelilla... så kan den da bruges til både pige og dreng Tak for tippet du Kan se du også er single som jeg selv, og så er de vikler jo nærmest uundværlige - hihi. Ingen ekstra hænder, så må viklen være der i stedet

Tak for tippet igen

Anmeld

29. november 2010

Alberts/

Lisbeth85 skriver:

Men tror da jeg køber sådan en som dig så :-) Den er heller ikke så dyr igen. Mørkelilla... så kan den da bruges til både pige og dreng Tak for tippet du Kan se du også er single som jeg selv, og så er de vikler jo nærmest uundværlige - hihi. Ingen ekstra hænder, så må viklen være der i stedet

Tak for tippet igen

så lidt, det er nemlig noget man næsten ikk kan undvære

Anmeld

30. november 2010

motterhea

Du må lige skrive hvordan det går, når i får den i brug

Anmeld

30. november 2010

Palaja

Min datter var lige sådan indtil hun var omkring otte uger. Så blev det bedre. Jeg havde rigtigt meget glæde af sådan en stor gymnastikbold vi kunne sidde på. Tøsen blev svøbt og så kunne man sidde på den og hoppe, det virkede fantastisk og gjorde at hun kunne tage nogle powernaps i løbet af aftenen. Vi bruger den stadig ind i mellem. Hun elsker det 

Det er selvfølgelig ikke det samme som at at kunne lægge barnet fra sig, men bare det at kunne stene til lidt fjernsyn var skønt  Det er nemlig hårdt at være på hele tiden! Plus at jeg bekymrede mig rigtigt meget over om hun nu fik søvn nok. 

Stofbleen over hovedet er i øvrigt også et rigtigt godt trick. 

Anmeld

30. november 2010

Lisbeth85

Palaja skriver:

Min datter var lige sådan indtil hun var omkring otte uger. Så blev det bedre. Jeg havde rigtigt meget glæde af sådan en stor gymnastikbold vi kunne sidde på. Tøsen blev svøbt og så kunne man sidde på den og hoppe, det virkede fantastisk og gjorde at hun kunne tage nogle powernaps i løbet af aftenen. Vi bruger den stadig ind i mellem. Hun elsker det 

Det er selvfølgelig ikke det samme som at at kunne lægge barnet fra sig, men bare det at kunne stene til lidt fjernsyn var skønt  Det er nemlig hårdt at være på hele tiden! Plus at jeg bekymrede mig rigtigt meget over om hun nu fik søvn nok. 

Stofbleen over hovedet er i øvrigt også et rigtigt godt trick. 

Årh, det med bolden lyder hyggeligt Så kan mor her jo også bruge den til lidt mavebøjninger, når han sover Tak for tippet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.