Lisbeth85 skriver:
Hej med Jer tøser!
Ja, min kære søn er altså snart ved at gøre sin mor her sindssyg! Han er en meget vågen lille mand, og kan sagtens være vågen fra 4-8 timer... i træk! Det er virkelig hårdt, især når man som jeg er alene med ham. Han kan ikke ligge selv ret længe ad gangen (han er 5 uger ca.), og vil meget gerne ligge hos en og 'snakke' etc. Han er ret ked efter lang tids amning, så jeg ved det ikke er sult. Han bøvser, gylper og hikker efter mange måltider, så der er nok ikke noget der trykker?
Hvad gør I for at få baby til ro?
Jeg bruger lang tid med ham i mine arme, hvor jeg vugger lidt frem og tilbage, giver ham sutten og venter på, at han falder hen. Men det kan tage laaaaang tid, og han er ked ind imellem også....men det virker som regel altid. Vil bare gerne høre hvad I gør
Har ligesom dig en MEGET vågen dreng og det har han altid været, han er idag 10 mdr.
Min dreng kan/kunne også sagtens være vågen mange timer i træk, også stadig kun sove 1 times tid, og såda er det stadig, han har virkelig lært at skulle sove.
Da han var mindre brugte jeg meget det at svøbe ham i en stofble, hvor han nærmest lå lidt klemt i den, det virkede beroligende for ham, da det nok mindede ham om at være i maven, så det er da et råd jeg vil give dig, ellers havde jeg ham også i armene konstant og fik ikke rigtig lavet noget som helst det første lange stykke tid, men omvendt må jeg også sige til dig, NYD at han vil ligge og hygge ved dig nu, for det går SÅ hurtigt over
.......
Anmeld