Charterferie i uge 42

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

276 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. august 2008

Nadi

Ser det her hotel ikke meget lækkert ud?

http://www.mytravel.dk/book/bookMatrix.aspx?hoteli d=28153&resortid=27449&itemId=28153

Hva betyder det når hotelværelset er under stueplan?? Jeg tror jeg har en ide om det men vil lige være sikker, så hvis nogen af jer ved det så sig endelig til :)

-nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

Plysbjørnen

Nadi skriver:

Ser det her hotel ikke meget lækkert ud?

http://www.mytravel.dk/book/bookMatrix.aspx?hoteli d=28153&resortid=27449&itemId=28153

Hva betyder det når hotelværelset er under stueplan?? Jeg tror jeg har en ide om det men vil lige være sikker, så hvis nogen af jer ved det så sig endelig til :)

-nadia

HM, umiddelbart vil jeg sige at det ligger i kælderetagen... men kan læse at det skal have terrasse eller balkon, så umiddelbart må det være fordi at den side du går ind "stueetagen" ligger midt på et bjerg/bakke og derfor er der lejligheder neden under...

Betina - Som ikke er sikker i sin sag...

Anmeld

25. august 2008

Muffinmus

Joe..... Det ser fint ud, men ligger ret langt fra byen. Så der er ikke ret meget i nærheden af det og i skal atge bussen hver gang i vil til Chania.... Hvis i da vil til byen.
Den er okay, men lidt kedelig synes jeg. Der er da lidt museum og noget men ikke så meget. Lidt gader der er forvirrende at finde rundt i men med billige lædervarer som alle andre turist byer.
Klapvogn er ret besværligt i nogle dele af byen fordi der er sindsygt mange trapper derinde. Gode spise steder dog til ok penge og ok strande der:)

Anmeld

25. august 2008

Nadi

Nu er rejsen bestilt :D Åh det bliver godt at komme afsted!

Bare ned slappe af, ta sol og hygge os (C) og forhåbentlig mødes med min dejlige veninde, som er guide på Kreta.

Anmeld

25. august 2008

linemus

Ah, det ser lækkert ud, Nadia. Bliver helt misundelig og drømmer mig væk til dasen i poolen med en kold cola (C)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.