Er der nogen på linien idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. august 2008

Tynen

Har taget en barn syg idag, da Stella er mega pyldret.

Lidt træls at jeg ikke kan komme ud i samfundet og glamourere med mit nye hår, men det må vente til imorgen.

Er der nogen herinde?
Synes det virker så tomt :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2008

Susan1978

jaaaa

jeg har ferie helt for mig selv..

fuldstændig ro.. kæft det fedt.

I morgen holder jeg dog ungerne hjemme så vi kan lave noget hyggeligt sammen med mormor.

men ellers ja så er jeg her..

tror jeg vil ryde op heroppe på 1.salen.. det ligner en slagmark.. det er jo heroppe at ungerne leger..

håber at det går bedre med Stella musen.. er knopperen væk?

og tillykke med din nye titel herinde.

Susan

Anmeld

25. august 2008

Nadi

Ja jeg skal først starte i skole imorgen, så jeg skal til at læse ca 200 sider 8(

Men jo jeg følger med på side linjen.. Og jeg føler med dig, jeg har også Oliver hjemme idag.

-Nadia

Anmeld

25. august 2008

Tynen

Susan1978 skriver:

jaaaa

jeg har ferie helt for mig selv..

fuldstændig ro.. kæft det fedt.

I morgen holder jeg dog ungerne hjemme så vi kan lave noget hyggeligt sammen med mormor.

men ellers ja så er jeg her..

tror jeg vil ryde op heroppe på 1.salen.. det ligner en slagmark.. det er jo heroppe at ungerne leger..

håber at det går bedre med Stella musen.. er knopperen væk?

og tillykke med din nye titel herinde.

Susan

Nice! Gid det var mig der havde en helt alene dag - Bare til at sidde og dase den!

Ja, knopperne er pist forsvundet - Så nu skal hun bare sove den ud :)

Ja, man er rigtig blevet fin på den med sådan et kuglepens badge ;)

Anmeld

25. august 2008

Monica

Godt at høre at knopperne er gået væk. HÅber at hun er på toppen i morgen...
Jeg har også barn syg i dag. Gustav har grædt fra 03.30 til kl 5 hvor vi stod og, gav ham en panodil og lidt grød. Så faldt han i søvn i mine arme og vi gik i kassen og sov til kl 8... Dejligt. Var nervøs for om han havde ondt i ørene, så var lige et smut forbi lægehuset. Hun sagde at han var lidt rød i halsen og lidt i det ene øre, men ikke noget særligt... Bare giv ham noget panodil...
Jeg har bare givet ham panodil i mange dage nu, men hva faen skal jeg gøre? sYNES AT DET ER SÅ SYND FOR HAM, CAPS...Men, kan ikke li at han har ondt...
På lørdag skal vi flyve til Mallorca, så det ville bare være super fint hvis han havde det bare LIDT bedre...

Nå, lidt ynk herfra...

Moni

Anmeld

25. august 2008

Muffinmus

i ny og næ når jeg ikke sidder ude i en container og glor på fly!!!
Men ja, sådan en mandag er bare lidt trist og kedelig....
He he, får måske lov til at gå før kl 18.30 de andre dage i ugen...øj det kunne være lækkert at kunne putte sin søn.

Anmeld

25. august 2008

Anja

Jeg er her også ...

Manden afleverede Elias dp så jeg har haft hele dagen for mig selv :)

Jeg skal jo slappe af og tage den med ro - men har altså tilladt mig at svinge støvsugeren forsigtigt rundt i det meste af huset for det blev det ikke lige til i weekend pga alt det halløj med maven og nu kunne jeg bare ikke have krummer og fnuller under de bare tæer længere .....

Om ½ time bliver Jonas afleveret her hos mig - han har været hos sin mor i weekenden - og så skal vi ud og hente Elias, hvorefter den bare står på ren hygge med drengene resten af dagen :)

Anmeld

25. august 2008

mor til en del

Jeg er her engang imellem.

Marc er kommet hjem fra skole, og det har ikke været den bedste dag, så han er lidt emsig.....

Ellers har jeg været lidt Cornflacks agtig idag, og samlet nedfaldsæbler op, og sørme lige kogt en gang æblegrød.....jeg hader det..... og fatter ikke at det kan gøre manden min helt salig, altså det at bruge egen avl...det tager over en time at skrælle sådan en protion, og den mangler jeg nu til resten af dagens gøremål, så hvorfor pokker sidder jeg her.:$

Lisbeth.

Anmeld

25. august 2008

Astrid P

Vi vil se dit nye garn, Tynen...

Anmeld

25. august 2008

bette

ja jeg er på linien nu..

åhhh har are haft verdens mest rådne dag. :S

jaaamen tynen.. du kan sku da ik sige du har fået nyt garn uden at ligge et billede ind8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.