mybaby-girl skriver:
at jeg ikke ammer, men han får flaske istedet for ... Så kom til at tænke på om jeg må kan prøve at se om han vil sutte på mit bryst igen og måske kan sutte rigtigt ..
Grunden til at han får flaske er at jeg startede med at han ikke suttede helt ordenligt med underlæben og jeg fik revner på begge bryster og begyndte med suttebrik, men da jeg skulle ha nye gjorde det sindsygt ondt og fik derefter købt mig en brystpumpe, hvor jeg så pumpede ud for hver gang han skulle have noget at spise til at starte med, og når han ikke sutter så øgere mælkeproduktionen jo ikke så der begyndte han at få flaske .......
Så mit spørgsmål : Kan jeg evt ligge med "bare" bryster og lade ham ligge ved mig og se begynde forfra og ligge ham til bryst hver gang han er sulten og dermed øgere mælkeproduktionen sig ?????
Er virkelig ked af at jeg ikke ammer ham 
Det kan godt lykkedes, men det kræver meget hårdt arbejde.
Her gik amningen også i koks og hun fik flaske, men kunne bare ikke slippe det og selvom der måske var gået 5 - 6 dage kunne man begynde forfra.
Du får lige den opskrift jeg fik af min SP.
Lig dig med bare bryster og babyen skal være nøgen, lig ham på maven af dig og lad ham "dufte" sig frem. Når han endelig sutter så hav tålmodighed, det kan tage ca 3 dage at få den op og køre igen, såfremt der er mere mælk. Også husk og drikke en MASSE væske.
Virkelig held og lykke med det, kender de tanker du har 
Anmeld