Er ked af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.206 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. november 2010

mybaby-girl

at jeg ikke ammer, men han får flaske istedet for ... Så kom til at tænke på om jeg må kan prøve at se om han vil sutte på mit bryst igen og måske kan sutte rigtigt ..

Grunden til at han får flaske er at jeg startede med at han ikke suttede helt ordenligt med underlæben og jeg fik revner på begge bryster og begyndte med suttebrik, men da jeg skulle ha nye gjorde det sindsygt ondt og fik derefter købt mig en brystpumpe, hvor jeg så pumpede ud for hver gang han skulle have noget at spise til at starte med, og når han ikke sutter så øgere mælkeproduktionen jo ikke så der begyndte han at få flaske .......

Så mit spørgsmål : Kan jeg evt ligge med "bare" bryster og lade ham ligge ved mig og se begynde forfra og ligge ham til bryst hver gang han er sulten og dermed øgere mælkeproduktionen sig ?????

Er virkelig ked af at jeg ikke ammer ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

twinboys

mybaby-girl skriver:

at jeg ikke ammer, men han får flaske istedet for ... Så kom til at tænke på om jeg må kan prøve at se om han vil sutte på mit bryst igen og måske kan sutte rigtigt ..

Grunden til at han får flaske er at jeg startede med at han ikke suttede helt ordenligt med underlæben og jeg fik revner på begge bryster og begyndte med suttebrik, men da jeg skulle ha nye gjorde det sindsygt ondt og fik derefter købt mig en brystpumpe, hvor jeg så pumpede ud for hver gang han skulle have noget at spise til at starte med, og når han ikke sutter så øgere mælkeproduktionen jo ikke så der begyndte han at få flaske .......

Så mit spørgsmål : Kan jeg evt ligge med "bare" bryster og lade ham ligge ved mig og se begynde forfra og ligge ham til bryst hver gang han er sulten og dermed øgere mælkeproduktionen sig ?????

Er virkelig ked af at jeg ikke ammer ham

Pumper du stadig ud eller hvordan for så kan du godt...

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

twinboys skriver:

Pumper du stadig ud eller hvordan for så kan du godt...

Jeg har pumpet sidst i går aftes inden vi lagde os til at sove, men mine bryster er os blevet normal str igen næsten, så kan godt mærke at det begynder at gå ned af ........

Anmeld

29. november 2010

FruDall

Prøv, det kan godt være at det lykkes.

Søg evt. hjælp på ammenet.dk der ved jeg at der er nogle der har startet en amning på den måde.

Pøj pøj med det.

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

FruDall skriver:

Prøv, det kan godt være at det lykkes.

Søg evt. hjælp på ammenet.dk der ved jeg at der er nogle der har startet en amning på den måde.

Pøj pøj med det.

Okay, tak det prøver jeg ..

Anmeld

29. november 2010

Svenne

Jeg har ikke prøvet det, men har hørt, at man godt kan!
Så prøv endelig!!

Held og lykke..

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

Svenne skriver:

Jeg har ikke prøvet det, men har hørt, at man godt kan!
Så prøv endelig!!

Held og lykke..

mange tak ..

Anmeld

29. november 2010

Mumto3

Der er en metode der hedder 'starte forfra' og det er næste det du skriver. Det handler om at ligge helt nøgen (begge to) i sengen og så lade barnet søge brystet, evt. med lidt hjælp, og så kan amningen starte.

men det kommer til at gøre ondt! jeg tror aldrig jeg har hørt om nogen der ammede hvor det ikke gjorde ondt i starten! bare så du er forberedt!

Er han blevet chekket for kort tungebånd? Det kunne måske godt lyde som det.

Anmeld

29. november 2010

SHERO

mybaby-girl skriver:

Jeg har pumpet sidst i går aftes inden vi lagde os til at sove, men mine bryster er os blevet normal str igen næsten, så kan godt mærke at det begynder at gå ned af ........

Min bryster var kun større den første månedes tid, nu er de samme størrelse som før jeg ammede, og ammer på 11. mdr... Så det har ikke nødvendigvis noget at sige..

Anmeld

29. november 2010

mybaby-girl

Mumto3 skriver:

Der er en metode der hedder 'starte forfra' og det er næste det du skriver. Det handler om at ligge helt nøgen (begge to) i sengen og så lade barnet søge brystet, evt. med lidt hjælp, og så kan amningen starte.

men det kommer til at gøre ondt! jeg tror aldrig jeg har hørt om nogen der ammede hvor det ikke gjorde ondt i starten! bare så du er forberedt!

Er han blevet chekket for kort tungebånd? Det kunne måske godt lyde som det.

mmm, det tror jeg ikke .. Ikk noget jeg har hørt om, men hans underlæbe går ind når han sutter, ikke når han spiser fra flasken ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.