hvornår kan man mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2010

LRJ

mialt skriver:

hej alle dejlige mennesker

her går alt fantastisk. jeg er 13+3 henne, og var i torsdags til NF, alt var som det skulle være, en livlig en må man sige

men nu er mit spørgsmål bare, hvornår kan jeg egenlig begynde at mærke, at der er noget i maven? og hva kan jeg mærke. venter lidt på nogle tegn i ved. Man kan overhovedet ikke se det på min mave endnu, så glæder mg bare utrolig meget til egenligt at føle mig gravid

kæmpe Næsten snart juleknus. fra Mia

jeg mærkede hende første gang i uge 14 + noget og det føltes lidt som en blanding mellem bobler og sommerfugle i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2010

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

Ja, jeg har os set en i tv'et der har tisset i bukserne heh-

Okay hehe.

Men det kan jo stadig nå at ske for mig.

Anmeld

2. december 2010

Charlotte Wberg

Det er meget forskelligt... ligesom med alt andet ved gradviditeterne  Jeg mærkede først boblerne i uge 20, og kraftigere liv i uge 22, kender et par andre der er gravide lige omkring min termin og de mærkede det før mig og skal føde efter mig  snyyyd...

Men det er så fordi min moderkage ligger fortil, så bebsen skal have flere krafter for at sparke igennem "støddæmperen" hehe...

Men det kommer helt sikkert...

Anmeld

2. december 2010

Chewy

Jeg var i uge 16, da jeg mærkede liv første gang. Det føltes lidt som når man har en nerve, der sidder fast. Du ved, sådan nogle små hurtige prik.

Nu i uge 20 kan jeg mærke babys bevægelse mere, men får samtidig også nogle små fine prik en gang imellem.

Glæd dig, det er så livsbekræftende

Anmeld

2. december 2010

Moar2011

Chewy skriver:

Jeg var i uge 16, da jeg mærkede liv første gang. Det føltes lidt som når man har en nerve, der sidder fast. Du ved, sådan nogle små hurtige prik.

Nu i uge 20 kan jeg mærke babys bevægelse mere, men får samtidig også nogle små fine prik en gang imellem.

Glæd dig, det er så livsbekræftende

Glædeer mig også - er bare spænd på at mærke det første gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.