hvornår kan man mærke liv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.602 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. november 2010

mialt

hej alle dejlige mennesker

her går alt fantastisk. jeg er 13+3 henne, og var i torsdags til NF, alt var som det skulle være, en livlig en må man sige

men nu er mit spørgsmål bare, hvornår kan jeg egenlig begynde at mærke, at der er noget i maven? og hva kan jeg mærke. venter lidt på nogle tegn i ved. Man kan overhovedet ikke se det på min mave endnu, så glæder mg bare utrolig meget til egenligt at føle mig gravid

kæmpe Næsten snart juleknus. fra Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

Benjamins'mor

mialt skriver:

hej alle dejlige mennesker

her går alt fantastisk. jeg er 13+3 henne, og var i torsdags til NF, alt var som det skulle være, en livlig en må man sige

men nu er mit spørgsmål bare, hvornår kan jeg egenlig begynde at mærke, at der er noget i maven? og hva kan jeg mærke. venter lidt på nogle tegn i ved. Man kan overhovedet ikke se det på min mave endnu, så glæder mg bare utrolig meget til egenligt at føle mig gravid

kæmpe Næsten snart juleknus. fra Mia

Hej.

Det kan du som regel mellem uge 18 og uge 20, til at starte på føles det måske bare som nogle små bobler i maven. Men det er forskelligt fra graviditet til graviditet. Og forskelligt fra størrelsen på barnet.

Anmeld

29. november 2010

mialt

okay. det var sent. kan altså ikke vente mere

Anmeld

29. november 2010

Mor Til Julie<3

Jeq mærkede først riqtiq liv da jeq var 22 uqer henne men fra da jeq var 20 uqer mærkede jeq en masse af de der bobler ...

Anmeld

2. december 2010

JustMe

Jeg mærkede bobler 15+0, men har ikke mærket det her de efterfølgende dage. Jeg er dog ret overbevist om, at det var liv, og at baby bare har ligget særligt fordelagtigt, så jeg var så heldig at kunne mærke det

Anmeld

2. december 2010

Moar2011

281210 skriver:

Hej.

Det kan du som regel mellem uge 18 og uge 20, til at starte på føles det måske bare som nogle små bobler i maven. Men det er forskelligt fra graviditet til graviditet. Og forskelligt fra størrelsen på barnet.

det egentlig ubehageligt at mærke liv fra den lile? - altså ved godt at den kan sparke mod ribbenen og det selvf kan gør nas. men ellers?

Anmeld

2. december 2010

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

det egentlig ubehageligt at mærke liv fra den lile? - altså ved godt at den kan sparke mod ribbenen og det selvf kan gør nas. men ellers?

Den kan sparke ned i din blære, og det gør sindssygt ondt. Når du er højgravid kan du risikere at den sparker så hårdt at du tisser i bukserne. Min sparker ikke rigtigt i ribbenene medmindre jeg sidder foroverlænet. Men jeg har ikke oplevet at det har gjort ondt.

Anmeld

2. december 2010

Moar2011

281210 skriver:

Den kan sparke ned i din blære, og det gør sindssygt ondt. Når du er højgravid kan du risikere at den sparker så hårdt at du tisser i bukserne. Min sparker ikke rigtigt i ribbenene medmindre jeg sidder foroverlænet. Men jeg har ikke oplevet at det har gjort ondt.

Okey - men det er vel det hele værd

Anmeld

2. december 2010

Benjamins'mor

Babyklar skriver:

Okey - men det er vel det hele værd

Ja, det er det i hvertfald.

Men nu har jeg dog ikke selv prøvet det med at tisse i bukserne. Men har fået det afvide af mange der har, og min læge sagde det også.

Anmeld

2. december 2010

Moar2011

281210 skriver:

Ja, det er det i hvertfald.

Men nu har jeg dog ikke selv prøvet det med at tisse i bukserne. Men har fået det afvide af mange der har, og min læge sagde det også.

Ja, jeg har os set en i tv'et der har tisset i bukserne heh-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.