Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som evt vil dele viden og div om deres børn? har en søn på næsten
13 måneder og savner lidt at snakke med nogen der er igennem det
samme som jeg så skrive endelig vis i har lyst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen hejsa,
Jeg er lige flyttet til sønderborg... Har en pige på næsten 8 og 2 drenge på hhv 3½ år og 15 mdr. Er gravid m nr 4 med min nye kæreste.
Du må megetr gerne skrive til mig hvis det er.
/Mette 7+1
Musen5 skriver: Jamen hejsa, Jeg er lige flyttet til sønderborg... Har en pige på næsten 8 og 2 drenge på hhv 3½ år og 15 mdr. Er gravid m nr 4 med min nye kæreste. Du må megetr gerne skrive til mig hvis det er. /Mette 7+1
nnøøj hvor dejligt for dig ... ser babyer over alt .. smil .. li før jeg bliver skruk ... <3
Tak.
Men hvis du en dag har spørgsmål eller bare har brug for at snakke så skriv da endelig..
Mette 7+1
Hejsa, jeg bor i kværs og har 2 dejlige piger på henholdsvis 11 år og en lille på 15 måneder
sabi1979 skriver: Hejsa, jeg bor i kværs og har 2 dejlige piger på henholdsvis 11 år og en lille på 15 måneder
hvor hulen er det ??
Hej (: Jeg kommer fra Rødekro og har en lille dreng på 3 mdr det kunne være skønt med en "mere" at snakke lidt med (: Hvor kommer du fra ?Camilla og Elias
Camillee skriver: Hej (: Jeg kommer fra Rødekro og har en lille dreng på 3 mdr det kunne være skønt med en "mere" at snakke lidt med (: Hvor kommer du fra ?Camilla og Elias
skærbæk går i skole i aabenraa..
engel24 skriver: skærbæk går i skole i aabenraa..
skønt som hvad ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128