nu medlem på madlog.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Susan1978

kitty skriver:

Jeg har selv brugt det engang, men blev ikke rigtig god til det. Min veninde har tabt 26 kg over et år, også ved hjælp af madlog. Så gider man bruger kræfterne på det, så er jeg sikker på det er et godt redskab.

Vil bare ønske held og lykke. Og så er det da sejt at du er stoppet med at ryge!!

Tak.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

..

Susan1978 skriver:

Ahh Rikke hvor sejt - hvad hedder du derinde..så kan vi følges.

hvor megete skal du af med..

har du tabt 20 kg siden sidst jeg så dig, for så er der da ikke meget tilbage af dig

knus

Jeg har tabt de 20 kg siden først i oktober 2008, så de fleste var væk da vi så hinanden.

Jeg hedder også MacRolf derinde :-) ku være hyggeligt at følges!

Jeg vil gerne smide 20 kg mere, fatter ikke hvorfor de ikke ryger af, har stået stille i ca 1/2 år selv om jeg passer meget på. Håber madlog kan opklare det for mig..

Anmeld

29. november 2010

Susan1978

Macrolf skriver:

Jeg har tabt de 20 kg siden først i oktober 2008, så de fleste var væk da vi så hinanden.

Jeg hedder også MacRolf derinde :-) ku være hyggeligt at følges!

Jeg vil gerne smide 20 kg mere, fatter ikke hvorfor de ikke ryger af, har stået stille i ca 1/2 år selv om jeg passer meget på. Håber madlog kan opklare det for mig..

okay, jeg vil gerne af med 10 og jeg synes også jeg har været ret standhaftig meget længe, men det går bare den anden vej..

Rikke hvornår har du veje dag? eller gør du det on og off?

Anmeld

30. november 2010

..

Susan1978 skriver:

okay, jeg vil gerne af med 10 og jeg synes også jeg har været ret standhaftig meget længe, men det går bare den anden vej..

Rikke hvornår har du veje dag? eller gør du det on og off?

Jeg har kun sådan en gammeldags vægt, du ved sådan en med drejeskive så vejer mig 1 gang om ugen og det er torsdag. Tænker jeg vil købe mig en digital vægt og så veje mig oftere.

Iøvrigt så tastede jeg ind igår som var en helt alm dag og da indtog jeg 300 Kcal mindre end jeg skal for at tabe 1 kg om ugen men taber mig ikke Nå fortsætter og ser..

Hvordan kan vi følges derinde?

Anmeld

30. november 2010

Susan1978

Macrolf skriver:

Jeg har kun sådan en gammeldags vægt, du ved sådan en med drejeskive så vejer mig 1 gang om ugen og det er torsdag. Tænker jeg vil købe mig en digital vægt og så veje mig oftere.

Iøvrigt så tastede jeg ind igår som var en helt alm dag og da indtog jeg 300 Kcal mindre end jeg skal for at tabe 1 kg om ugen men taber mig ikke Nå fortsætter og ser..

Hvordan kan vi følges derinde?

tror du i realiteten ikke du spiser for lidt.. så din krop måske ikke har noget at arbejde med..

kan du ikke klemme et par mellemmåltider ind hist og her. ?

jeg fik spist for 100 kcal mere end jeg måtte igår.. og jeg må få 1300 -  har tastet ½ kg om ugen.

jeg ved ikke hvordan... ja andet end at vi opretter en gruppe.. jeg er ikke helt inde i det endnu.

Anmeld

30. november 2010

..

Jeg har fået det opklaret nu..

Selv om jeg undgår kulhydrater og spiser sundt, så indtager jeg alt for mange Kcal om dagen i forhold til hvis jeg gerne vil tabe mig så det må jeg skære ned på.. Idag er jeg overskredet med 338 Kcal, jeg må indtage 1066 om dagen.. Enten må jeg leve med det i dag og gøre det bedre i morgen eller gå en time med hunden når jeg kommer hjem (som er kl 20.30)..

Vi må lige få lavet en baby.dk gruppe derinde

Anmeld

30. november 2010

..

Hvor er det bare skide smart det der madlog.dk

Jeg havde indtaget for meget mad og er på arbejde til 20.15 så kunne ikke lige overskue hvordan jeg skulle udligne det, indtil jeg kom i tanke om at vi havde en stepmaskine herovre. Indtastede motion på den og kunne se at ½ time ville passe, det har jeg lige steppet og er nu med igen

Anmeld

30. november 2010

Susan1978

Macrolf skriver:

Hvor er det bare skide smart det der madlog.dk

Jeg havde indtaget for meget mad og er på arbejde til 20.15 så kunne ikke lige overskue hvordan jeg skulle udligne det, indtil jeg kom i tanke om at vi havde en stepmaskine herovre. Indtastede motion på den og kunne se at ½ time ville passe, det har jeg lige steppet og er nu med igen

Skide smart :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.