nu medlem på madlog.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Susan1978

jeg er ude på et skråplan og nu skal det stoppe..

Jeg har i dag meldt mig til madlog.dk

jeg ved ikke om det er vejen frem, men den er ikke prøvet endnu.

hvor mange af jer herinde er medlem og hvad hedder i derinde og er i med i en gruppe..

har i nogen tips og triks til siden ?

bruger i meget tid derinde?

Susan, tyk men forhåbentlig ikke lang tid endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

MIWULA

Susan1978 skriver:

jeg er ude på et skråplan og nu skal det stoppe..

Jeg har i dag meldt mig til madlog.dk

jeg ved ikke om det er vejen frem, men den er ikke prøvet endnu.

hvor mange af jer herinde er medlem og hvad hedder i derinde og er i med i en gruppe..

har i nogen tips og triks til siden ?

bruger i meget tid derinde?

Susan, tyk men forhåbentlig ikke lang tid endnu..

Jeg var medlem inden jeg blev gravid og har en veninde som oz er vi er begge rigtig glade for madlog og har begge tabt nogle kilo med hjælp fra den side. Så kan kun andbefale madlog og skal da helt sikkert bruge det efter min graviditet. ;-)

Anmeld

28. november 2010

Tina2

Hej smukke, jeg er derinde:-) Har tabt 2,6 kg pt og har været på i 3,5 uger...

Jeg har tastet 1 kg pr uge, MEN jeg tillader mig selv at overskride lidt de fleste dage da jeg jo ammer og de så fraråder man taster 1 kg pr uge ind.... Men jeg synes det er nemmere for mig og så overskride lidt end ½ kg pr uge og jeg så synes det går for langsomt.....

Jeg mangler nu 6 kg til før graviditetsvægten... Så har tabt 16 kg ialt.... Nu skal de sidste bare VÆK og derefter 5 kg mere.... Så er jeg der hvor jeg gerne vil være....

Synes Madlog er supergod, selvom det kan være lidt besværligt med aftensmad, hvis man ikke bruger opskrifterne derinde..... Men man kan alligevel få lidt en ide om hvor meget man bør spise, når man der sidst på eftermiddagen kan se hvor mange kalorier man har tilbage:-)

Jeg er i en gruppe derinde med septemberpigerne fra Netbaby- som vi jo så ikke bruger mere, de 38 af os har lavet en Facebookgruppe som vi har.... Vi er 6-7 stykker fra den gruppe i gruppen på Madlog....

Rigtig meget held og lykke, søde, hvor meget skal du af med?

Anmeld

28. november 2010

Susan1978

Tina2 skriver:

Hej smukke, jeg er derinde:-) Har tabt 2,6 kg pt og har været på i 3,5 uger...

Jeg har tastet 1 kg pr uge, MEN jeg tillader mig selv at overskride lidt de fleste dage da jeg jo ammer og de så fraråder man taster 1 kg pr uge ind.... Men jeg synes det er nemmere for mig og så overskride lidt end ½ kg pr uge og jeg så synes det går for langsomt.....

Jeg mangler nu 6 kg til før graviditetsvægten... Så har tabt 16 kg ialt.... Nu skal de sidste bare VÆK og derefter 5 kg mere.... Så er jeg der hvor jeg gerne vil være....

Synes Madlog er supergod, selvom det kan være lidt besværligt med aftensmad, hvis man ikke bruger opskrifterne derinde..... Men man kan alligevel få lidt en ide om hvor meget man bør spise, når man der sidst på eftermiddagen kan se hvor mange kalorier man har tilbage:-)

Jeg er i en gruppe derinde med septemberpigerne fra Netbaby- som vi jo så ikke bruger mere, de 38 af os har lavet en Facebookgruppe som vi har.... Vi er 6-7 stykker fra den gruppe i gruppen på Madlog....

Rigtig meget held og lykke, søde, hvor meget skal du af med?

rigtig gerne 10 kg.

synes alligevel rygestoppet har sat sine spor.. (har ikke røget siden 25 juni )

synes måske at starte på sådan noget i dec måned er ret sindssygt, men hvis jeg ikke kommer igang nu, så går det helt galt kan jeg mærke..

også må det bare gå lidt langsommere end hvis det ikke havde været dec måned - har bla 2 julefrokoster..

Det lyder sgu da godt det du allerede har opnået. Men du er også en fighter ved jeg.

jeg har betalt for 10 uger og har planer om at blive ved de 10 uger - for ellers synes jeg ikke jeg kan sige om det virker eller ej.

held og lykke til dig også.

Anmeld

28. november 2010

Tina2

Susan1978 skriver:

rigtig gerne 10 kg.

synes alligevel rygestoppet har sat sine spor.. (har ikke røget siden 25 juni )

synes måske at starte på sådan noget i dec måned er ret sindssygt, men hvis jeg ikke kommer igang nu, så går det helt galt kan jeg mærke..

også må det bare gå lidt langsommere end hvis det ikke havde været dec måned - har bla 2 julefrokoster..

Det lyder sgu da godt det du allerede har opnået. Men du er også en fighter ved jeg.

jeg har betalt for 10 uger og har planer om at blive ved de 10 uger - for ellers synes jeg ikke jeg kan sige om det virker eller ej.

held og lykke til dig også.

Ja, jeg har også meldt mig på i 10 uger.... Nogle dage skriver jeg slet ikke på- som idag hvor jeg har ædt æbleskiver i eftermiddag og pizza til aften, så VED jeg bare det er røde tal det hele:-(

Men fra imorgen går det løs igen, og vi har så vejedag om onsdagen inde på gruppen.....

En af dem har været på i 4 uger og tabt 4,5 kg:-) Jeg synes bestemt det er ret effektivt fordi man hele tiden kan holde øje med hvor meget man har indtaget og hvor meget man har tilbage og HVIS Man har spist for mange kalorier så kan man se HVOR det er gået galt :-)

Opskrifterne derinde har jeg som sagt ikke brugt men flere af de andre bruger dem og siger de er super gode:-)

Hvor er du sej du er stoppet med rygning, hvad med Jannik, han ryger (røg) da også, ik? Det var da lige på min fødselsdag du stoppede:-))))

Anmeld

28. november 2010

Susan1978

Tina2 skriver:

Ja, jeg har også meldt mig på i 10 uger.... Nogle dage skriver jeg slet ikke på- som idag hvor jeg har ædt æbleskiver i eftermiddag og pizza til aften, så VED jeg bare det er røde tal det hele:-(

Men fra imorgen går det løs igen, og vi har så vejedag om onsdagen inde på gruppen.....

En af dem har været på i 4 uger og tabt 4,5 kg:-) Jeg synes bestemt det er ret effektivt fordi man hele tiden kan holde øje med hvor meget man har indtaget og hvor meget man har tilbage og HVIS Man har spist for mange kalorier så kan man se HVOR det er gået galt :-)

Opskrifterne derinde har jeg som sagt ikke brugt men flere af de andre bruger dem og siger de er super gode:-)

Hvor er du sej du er stoppet med rygning, hvad med Jannik, han ryger (røg) da også, ik? Det var da lige på min fødselsdag du stoppede:-))))

jo Jannik ryger stadig men han siger han stopper når han blir 40 - hvilket er til sommer.. håber han gør det.. 

jeg glæder migt til at komme igang..

nu må vi se hvad tiden med al den sne bringer.. måske man slet ikke kan komme ud at handle så gir det jo sig selv.

Anmeld

28. november 2010

Tina2

Susan1978 skriver:

jo Jannik ryger stadig men han siger han stopper når han blir 40 - hvilket er til sommer.. håber han gør det.. 

jeg glæder migt til at komme igang..

nu må vi se hvad tiden med al den sne bringer.. måske man slet ikke kan komme ud at handle så gir det jo sig selv.

Jep, men du kan tro man hurtigt finder ud af hvor mange kalorier der er i tingene... Jeg åd ½ pose pebernødder en dag, ahmen hold kæft mand, det var jo fuldstændig sindssygt med kalorier i dem!!!!!!!!!!!!!!!! Så nu spiser jeg dem nærmest ikke, da jeg er en af dem der ikke har så nemt ved bare at spise 4-6 stk, for har jeg først gjort det har jeg ENDNU mere lyst til flere end jeg havde til at begynde med, ha ha:-)

Kan du klare december skal du nok klare resten også;o)

Anmeld

29. november 2010

..

Hej Susan.

Jeg har også lige tilmeldt mig madlog.dk

Jeg har jo tabt mig de der 20 kg men mangler meget endnu og nu skal det være.. Jeg taber mig ikke selv om jeg syntes jeg lever sundt så nu prøver jeg det her. Det tiltaler mig idet det jo faktisk er et enkelt regnskab, at forbrænde mere end jeg indtager..

for at det virker og vi begge taber os en masse

Anmeld

29. november 2010

otlitrom

Jeg har selv brugt det engang, men blev ikke rigtig god til det. Min veninde har tabt 26 kg over et år, også ved hjælp af madlog. Så gider man bruger kræfterne på det, så er jeg sikker på det er et godt redskab.

Vil bare ønske held og lykke. Og så er det da sejt at du er stoppet med at ryge!!

Anmeld

29. november 2010

Susan1978

Macrolf skriver:

Hej Susan.

Jeg har også lige tilmeldt mig madlog.dk

Jeg har jo tabt mig de der 20 kg men mangler meget endnu og nu skal det være.. Jeg taber mig ikke selv om jeg syntes jeg lever sundt så nu prøver jeg det her. Det tiltaler mig idet det jo faktisk er et enkelt regnskab, at forbrænde mere end jeg indtager..

for at det virker og vi begge taber os en masse

Ahh Rikke hvor sejt - hvad hedder du derinde..så kan vi følges.

hvor megete skal du af med..

har du tabt 20 kg siden sidst jeg så dig, for så er der da ikke meget tilbage af dig

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.