Vis din Barnevogn frem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

oerbaek

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

karina pigen

IAH skriver:

Hej HejJeg vil have min leveret før jul, så skal jeg gå og glæde mig! Det er den samme som Karina pigens klapvogn, men vi sætter en barnevognsdel på, så det blir en kombivogn. Nitro Cityen er en 2010 model og barnevognsdelen er en 2009. De er hhv armygrøn/rød og beige. Dertil duniduo pose (dynevoksi). Tror sgu jeg ringer og bestiller den leveret med det samme!!Knus

jeg henter først vognenenår jeg HAR født..

hmm det der med at bruge barnevogn delen på nitro stellet, har du snakket med e butik om det?? for det fik jeg nemlig vide slet ik var sikkert da selve kassen vil vippe..

nu ved jeg ik om det er en kombi vgn du har købt eller om det er en bigstar barnevogns kasse du sætter i stellet fra nitrovognen.. eller hvordan..ehhe

Anmeld

29. november 2010

Moaaar <3

blomst84 skriver:

Her er min barnevogn  En Odder enjoy 2011 model, den er stadig ved at blive syet på fabrikken og de regner med den er klar slut december så håber hun bliver derinde så længe 

uh den er også bare rigtig fin.

Anmeld

29. november 2010

IAH

Hej Karina pigenKan ikke citere i dag, ved ikke hvorfor...Jo, det er en kombivogn, hvor barnevognsdelen til er meget lille (hedder vist City Bag). Den er en hel del kortere end den alm emmaljunga kasse-længde. Hvis det var den alm emmaljunga del, ville det slet ikke kunne balancere. Når bebsen er vokset ud af den vil foråret være her og klapvognsdelen kommer på med voksipose og overtræk (eller hvad det hedder). Vi valgte den pga forhjulene, som jeg foretrækker fordi den skal være smidig på kbhs smalle fortov og så fordi den ikke er tung for mig at vende. Desuden har vi en "altanvogn", som ikke er til at transportere bebsen med o.lign. Den vil mest stå i baggården under vores vindue og er til middagsluren. Lige nu er der fire-fem barnevogne parkeret der ved middagstid, underligt at tænke på at det er fremtidige legekammerater, der ligger der og venter!Knus

Anmeld

30. november 2010

IAH

Det er ikke lykkedes mig at citere  (stadig) Men her er Nitro City som kombivogn.. Det er godt nok ikke de rigtige farver på billedet.

Godnat herfra

emma

Anmeld

5. januar 2011

Riksen

Så fik vi endelig valgt og købt en barnevogn - er jo "kun" 38+2 i dag, så vi er vist i god tid

Det blev en Emmaljunga Big Star Supreme i farven Pro Coffee:

Vi havde egentlig besluttet os for en kombivogn af samme mærke, men efter mange overvejelser faldt valget på en "rigtig" barnevogn. Og jeg glæder mig helt vildt til at tage den i brug - ville ønske den kunne stå og pynte i stuen indtil Karla kommer til verden, men mine forældre opbevarer den indtil da.

Anmeld

5. januar 2011

Sofia

Riksen skriver:

Så fik vi endelig valgt og købt en barnevogn - er jo "kun" 38+2 i dag, så vi er vist i god tid

Det blev en Emmaljunga Big Star Supreme i farven Pro Coffee:

Vi havde egentlig besluttet os for en kombivogn af samme mærke, men efter mange overvejelser faldt valget på en "rigtig" barnevogn. Og jeg glæder mig helt vildt til at tage den i brug - ville ønske den kunne stå og pynte i stuen indtil Karla kommer til verden, men mine forældre opbevarer den indtil da.

Hvor er den flot. Vi kiggede også på den, men endte med en kombi, også fra emmaljunga, også i brun, bare den der golden check model Synes virkelig det virker som om emmaljunga er god kvalitet.

Anmeld

6. januar 2011

Riksen

Sofia skriver:

Hvor er den flot. Vi kiggede også på den, men endte med en kombi, også fra emmaljunga, også i brun, bare den der golden check model Synes virkelig det virker som om emmaljunga er god kvalitet.

Vi ville til at begynde med have en kombivogn, da vi troede at den bedst kunne være i bilen osv. Men det kunne den ikke - det var faktisk meget lettere at folde den rigtige barnevogn med letvægtsstellet sammen og ned i bilen, og så var beslutningen taget, og da den ene halvdel af familien bor i Jylland er det nødvendigt at vi kan få barnevognen med.

Ja, Emmaljunga virker som god kvalitet - ligesom Odder. Jeg er bare mest til Emmaljungas design, så jeg er så glad for at der nu står en lækker karet til Karla hjemme hos mine forældre og venter på at blive taget i brug.

Jeres er også bare rigtig fin - synes brun er en flot barnevognsfarve, den er varm, ikke så sart over for snavs og så går den til begge køn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.