Vis din Barnevogn frem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.125 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Moaaar <3

Smid jeres lækre Barnevogne ind så vi kan se hvad vi skal cruise med når vores bebser kommer frem

Emmaljunga big city 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

karina pigen

Prutten 29+ skriver:

Smid jeres lækre Barnevogne ind så vi kan se hvad vi skal cruise med når vores bebser kommer frem

Emmaljunga big city 

den er sååå fin.. jeg så den da jeg var nede og ombestille min klapvogn..

sååå fiiin, er bare ik til grå men synes det der silkemønster er for fedt i den..

vi har valgt en Emmaljunga Big star uniQ

og klapvogn nitro city 

Anmeld

28. november 2010

Kit

Brio kompakt plus

Anmeld

29. november 2010

Moaaar <3

karina pigen skriver:

den er sååå fin.. jeg så den da jeg var nede og ombestille min klapvogn..

sååå fiiin, er bare ik til grå men synes det der silkemønster er for fedt i den..

vi har valgt en Emmaljunga Big star uniQ

og klapvogn nitro city 

Havde den ikke haft det flower power halløj på var jeg heller ikke blevet lun på den.
Men synes den ser så elagant ud og jeg er ikke til sorte barnevogne.

Anmeld

29. november 2010

karina pigen

Prutten 29+ skriver:

Havde den ikke haft det flower power halløj på var jeg heller ikke blevet lun på den.
Men synes den ser så elagant ud og jeg er ikke til sorte barnevogne.

hehe.. jeg gad helle rik ik helt sorte men er vild med det der sliver tern noget. min kæreste ville ha den lyse vogn.. hell no kan ik engang holde en lys bluse ren så ville jeg nok helle rik kunne holde en lys barnevogn pæn.. ( og man håber jo på at der kommer en mere på et tidspunkt...) ..hehe

men den grå havde de ik da jeg bestilte min.. det er en af de nye modeller fra 2011..

Anmeld

29. november 2010

Moaaar <3

karina pigen skriver:

hehe.. jeg gad helle rik ik helt sorte men er vild med det der sliver tern noget. min kæreste ville ha den lyse vogn.. hell no kan ik engang holde en lys bluse ren så ville jeg nok helle rik kunne holde en lys barnevogn pæn.. ( og man håber jo på at der kommer en mere på et tidspunkt...) ..hehe

men den grå havde de ik da jeg bestilte min.. det er en af de nye modeller fra 2011..

Heheh...har det på samme måde som dig med lyse farver, de er bare Mega flotte . men men men men men....

Anmeld

29. november 2010

Sofia

Har ikke kønbt en endnu.. Men fint lige at se jeres og få inspiration

Anmeld

29. november 2010

IAH

Hej HejJeg vil have min leveret før jul, så skal jeg gå og glæde mig! Det er den samme som Karina pigens klapvogn, men vi sætter en barnevognsdel på, så det blir en kombivogn. Nitro Cityen er en 2010 model og barnevognsdelen er en 2009. De er hhv armygrøn/rød og beige. Dertil duniduo pose (dynevoksi). Tror sgu jeg ringer og bestiller den leveret med det samme!!Knus

Anmeld

29. november 2010

blomst84

Her er min barnevogn  En Odder enjoy 2011 model, den er stadig ved at blive syet på fabrikken og de regner med den er klar slut december så håber hun bliver derinde så længe 

Anmeld

29. november 2010

Malonde1985

viser billede senere - skal lige i kælderen og ta et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.