MatildeS skriver:
Den sidste linje vælger jeg bare at overse.
Men nej, jeg gør skam heller ikke alt efter bogen men jeg kunne aldrig finde på at holde en træt træt baby vågen om dagen fordi jeg ville have mine aftener/nætter alene -Sådan er det jo altså at få børn, så ryger alenetiden og man kan ikke bare sådan "styre" sit lille spædbarn. -Ville du bryde dig om at tvinges til at være vågen/sove når du ikke havde lyst?
Når det nu er sagt så glæder jeg mig til Kamille sover samme tid som sin bror 
Jeg skriver heller ikke man skal fra tage det hele men ja man kan flytte lidt rundt på det , det har jeg kunne med alle 3 , Alberte gør jeg så ikke for hun er Alberte 
Men normale raske børn der kan man , og jeg har aldrig haft ulvetimer i mit hus 
Og kun haft over trætte børn hvis vi har været til fest aften før.
Men de andre har jeg , uden det er børne mishaldning , flyttet rundt med deres søvn så det passede med det vi nu skulle + de har kunne sove alle steder og lige meget hvor meget det larmer ..
Faktisk kan jeg støvsuge under mine unger når de sover .
Benjamin var 10 mdr da han holdte med middags luren efter hans ønske , bestemt ikke mit , julie var 1½ år , Emil var 2½ og Alberte sover stadig..
Det sjove er at vi var de første til at få børn i vennekredsen , og når jeg passer de andres børn om natten så sover de igennem her men ikke hjemme LOL vi er bare røv kedelige om aften og hvis vores børn vågnede op en nat så trøstes de men de underholdes ikke og lys bliver ikke tændt og man kommer ikke op af sin seng , Benjamin var 10 mdr da han fik den smarte ide med at vågne hver time , og der gik en uge inden den gravide mor fik nok og lærte ham at sove , tilbød han vand , og lage ham ned og sage godnat og holdte på ham og så han kunne mærke jeg var der da der ikke var lys , efter 3 dage holdte han med dette ..
OG Så fik vi Alberte LOL min læge søster siger jeg endelig har prøvet at få barn LOL
Jeg elsker mine børn ,men aften er vores
min 14 snart 15 årige kommer i seng kl 20.30
Man skal huske at være et par og kærster , oxo selv om manhar fået barn