baby's nat???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Alberts/

henh01 skriver:

er grøn af misundelse.

hihi(;

han  har haft 3 nætter hvor han først er faldet til ro klokken 04:00 ca fordi vi havde været ude mellem en masse mennesker det kan hans lille hovede ikk klare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

mortilflere

henh01 skriver:

Ja stort set hele dagen..

Jamen derfor skal hun da have sin søvn..  Må være meget hårdt på jer ikke at sove mere.

Det ville jeg gøre noget ved , klart de skal sove men ik så meget ''

Mine har da de har været som ham sovet en lang formiddags lur op og ammet og skiftes , snakkes med osv og ammet og puttes til en middags lur og så op igen og så har de sovet igen ved den tid vi spiste . og op og ammet og i bad og osv og så puttes for natten

Anmeld

28. november 2010

mortilflere

MatildeS skriver:

Der er ingen grund til at være spydig!

Jeg gør hvad jeg finder bedst for mine børn og du hvad du finder bedst for dine, længere er den vist ikke.

Og min datter får lov til at sove når hun er træt.

Spydig ????  mig , det er jeg sg ikke men jeg ser på barnet , ik på hvad de kloge siger , der er ikke et barn der er ens det er min point ...

Så slap lige af , man skulle sg tro jeg vade på din ømme tå

Anmeld

28. november 2010

mortilflere

henh01 skriver:

Ja stort set hele dagen..

Jamen derfor skal hun da have sin søvn..  Må være meget hårdt på jer ikke at sove mere.

Alberte kan godt holde den kørene i op til 9 nætter ad x før de kan mærke det på hende om dagen i bh.

Anmeld

28. november 2010

Mullebergen

mortilflere skriver:

Spydig ????  mig , det er jeg sg ikke men jeg ser på barnet , ik på hvad de kloge siger , der er ikke et barn der er ens det er min point ...

Så slap lige af , man skulle sg tro jeg vade på din ømme tå

Den sidste linje vælger jeg bare at overse.

Men nej, jeg gør skam heller ikke alt efter bogen men jeg kunne aldrig finde på at holde en træt træt baby vågen om dagen fordi jeg ville have mine aftener/nætter alene -Sådan er det jo altså at få børn, så ryger alenetiden og man kan ikke bare sådan "styre" sit lille spædbarn. -Ville du bryde dig om at tvinges til at være vågen/sove når du ikke havde lyst?

Når det nu er sagt så glæder jeg mig til Kamille sover samme tid som sin bror 

Anmeld

28. november 2010

MariaJ

henh01 skriver:

Hej

Hvordan og hvor meget sover jeres babyer om natten?

Min lille dreng på 16 dage spiser med et interval på 2½ time, dvs jeg får kun sovet 1½ -2 timer af gangen over tre gange - max 6 timer afbrudt tre gange... Og 6 timer er på de virkelig gode nætter - i nat har jeg sovet 4,5 timer afbrudt af tre gange. Synes virkelig det er hårdt. Mener helt bestemt jeg kan huske at min datter sov meget mere.

Hvordan sover jeres bebser??

Hilsen en meget træt og underskudsagtig mor

Sådan sover min baby desværre stadig og hun er syv måneder

Jeg tror bare nogle børn sover bedre og mere sammenhængende end andre. Hvis du ammer, tror jeg ikke sovemønstret med opvågning hver 2.-3. time er så usædvanligt. For mange bliver det jo bedre, når de bliver ældre, for andre desværre ikke. Du må nok bare væbne dig med tålmodighed.

Ellers er de gode råd vel:

Sov så meget du kan om dagen (brugs bebsens middagslur(e) til at sove selv, selvom du så ikke når andet)

Få så meget hjælp som muligt (har du familie eller andre der kan aflaste dig om dagen eller bare komme og lave en gang aftensmad)

Gentag mantraet "det går over"

Maria (der også er træt)

Anmeld

28. november 2010

Jibbe

Frej går kold et sted mellem 20-22 og vågner ca hver 3 time efter mad. Han er nu 4 måneder. Jeg har dog valgt at lade ham sove hos mig så min søvn bliver forstyrret mindst muligt. Efterhånden kan jeg nærmest lægge ham til brystet i søvne! Glæder mig til at sover nogle længere stræk om natten. Men jeg er alene hjemme hver anden måned og derfor sover han stadig hos mig da det er klart det nemmeste.

Anmeld

28. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Hm... Vi har altid fået at vide at vi ikke aner hvordan det er at have fået barn...

Vi havde en rytme/ rutine fra den dag han kom ud.

Rimelig faste amme tider, hvornår han skulle sove og hvor længe.

Var meget obs på at han ikke fik vendt dag og nat.

Ligeledes sov han fra den dag han kom ud og til han var et ½ år gammel 8-10½ timer hver nat - uden mad og uden ble skift. 

Tidlig morgen lur på max 1½ time

En formiddags lur på max 2 timer

Middagslur på 3-4 timer

En eftermiddags lur på max 2 timer.

Blev dengang puttet senest kl 20.00.

Nu er han 2 år + snart 3 mdr og sover 12-14 timer hver nat og 2½-3½ time til middag

Anmeld

28. november 2010

mortilflere

MatildeS skriver:

Den sidste linje vælger jeg bare at overse.

Men nej, jeg gør skam heller ikke alt efter bogen men jeg kunne aldrig finde på at holde en træt træt baby vågen om dagen fordi jeg ville have mine aftener/nætter alene -Sådan er det jo altså at få børn, så ryger alenetiden og man kan ikke bare sådan "styre" sit lille spædbarn. -Ville du bryde dig om at tvinges til at være vågen/sove når du ikke havde lyst?

Når det nu er sagt så glæder jeg mig til Kamille sover samme tid som sin bror 

Jeg skriver heller ikke man skal fra tage det hele men ja man kan flytte lidt rundt på det , det har jeg kunne med alle 3 , Alberte gør jeg så ikke for hun er Alberte

Men normale raske børn der kan man , og jeg har aldrig haft ulvetimer i mit hus

Og kun haft over trætte børn hvis vi har været til fest aften før.

Men de andre har jeg , uden det er børne mishaldning , flyttet rundt med deres søvn så det passede med det vi nu skulle + de har kunne sove alle steder og lige meget hvor meget det larmer ..

Faktisk kan jeg støvsuge under mine unger når de sover .

Benjamin var 10 mdr da han holdte med middags luren efter hans ønske , bestemt ikke mit , julie var 1½ år , Emil var 2½ og Alberte sover stadig..

Det sjove er at vi var de første til at få børn i vennekredsen , og når jeg passer de andres børn om natten så sover de igennem her men ikke hjemme LOL vi er bare røv kedelige om aften og hvis vores børn vågnede op en nat så trøstes de men de underholdes ikke og lys bliver ikke tændt og man kommer ikke op af sin seng , Benjamin var 10 mdr da han fik den smarte ide med at vågne hver time , og der gik en uge inden den gravide mor fik nok og lærte ham at sove , tilbød han vand , og lage ham ned og sage godnat og holdte på ham og så han kunne mærke jeg var der da der ikke var lys , efter 3 dage holdte han med dette ..

OG Så fik vi Alberte LOL min læge søster siger jeg endelig har prøvet at få barn LOL

Jeg elsker mine børn ,men aften er vores min 14 snart 15 årige kommer i seng kl 20.30 

Man skal huske at være et par og kærster , oxo selv om manhar fået barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.