baby's nat???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.013 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. november 2010

henh01

Hej

Hvordan og hvor meget sover jeres babyer om natten?

Min lille dreng på 16 dage spiser med et interval på 2½ time, dvs jeg får kun sovet 1½ -2 timer af gangen over tre gange - max 6 timer afbrudt tre gange... Og 6 timer er på de virkelig gode nætter - i nat har jeg sovet 4,5 timer afbrudt af tre gange. Synes virkelig det er hårdt. Mener helt bestemt jeg kan huske at min datter sov meget mere.

Hvordan sover jeres bebser??

Hilsen en meget træt og underskudsagtig mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Divababy93

Jamen nu ved jeg ikke hvordan din babs er vågen der omkring kl 23? men ellers prøv og hold bebs vågen en time til halv anden så burde du kunne få noget mere søvn

Anmeld

28. november 2010

morethanperfect

Det var ikke meget søvn du får ..

Min lille Oscar på 22 dage sover hele natten , er kun vågen én gang hvor han lige skal skiftes og ha mad , og så sover han igen .. 

Jeg er heldig kan jeg høre

Anmeld

28. november 2010

henh01

Divababy93 skriver:

Jamen nu ved jeg ikke hvordan din babs er vågen der omkring kl 23? men ellers prøv og hold bebs vågen en time til halv anden så burde du kunne få noget mere søvn

Han sover hele dagen og er vågen det meste af aftenen. Han får sin sidste flaske omkring kl. 22-23 og så bliver han puttet.

Anmeld

28. november 2010

henh01

morethanperfect skriver:

Det var ikke meget søvn du får ..

Min lille Oscar på 22 dage sover hele natten , er kun vågen én gang hvor han lige skal skiftes og ha mad , og så sover han igen .. 

Jeg er heldig kan jeg høre

MEGET! Ammer du eller giver du flaske?

Anmeld

28. november 2010

Divababy93

jamen så prøv at lade ham være vågen så længe du kan holde ham vågen

Anmeld

28. november 2010

Mullebergen

Min datter sover rigtig godt om natten, dog afbrudt af en amning eller to.

Problemet herhjemme er timer frem til vi skal i seng. Hun er SPILvågen fra 18-24, hun tager en powernap på 15-20 et par gange i det tidsrum, men ellers vil hun bare ikke sove -Nogle dage er den 2 før hun overgiver sig 

Hun sover til gengæld enormt meget om dagen  Man må jo ikke pille ved babyers rytme så jeg håber bare at hun snart får vendt den rundt.

Anmeld

28. november 2010

morethanperfect

henh01 skriver:

MEGET! Ammer du eller giver du flaske?

Jeg giver flaske .. Han sover mere nu end hvad han gjorde da jeg ammede , men det var fordi der ikke var næring i min mælk , så han blev ikke mæt

Men det gør han nu , og nu er han god til at sove .. Ligesom sin mor

Anmeld

28. november 2010

mortilflere

Nr 1-2-3 , har altid sovet fra kl 19 til 5-6 tiden..

Og så fik vi Alberte LOL hun er snart 5 ½ år og sover kun igennem ca 10 nætter om mdr , andre nætter sover hun mellem 40 min og 1½ time ik i en køre men i alt

Hvordan sover han om dagen ?? jeg har erfaring i at jo bedre de sov om dagen jo bedre om natten

Anmeld

28. november 2010

Alberts/

min søn sov igennem fra han var 2 dage, til at starte med fra klokken 23:30- 05:30

og nu fra 21:00-06:00 så får han en flaske og sover igen til 09:00

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.