Ihh hvor jeg fryser!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

CA

Diana... skriver:

Jeg er simpelthen for nærig, jeg gider ikke bruge så mange penge på en jakke jeg skal bruge 2 måneder max, så her går jeg med min sommer jakke eller min vindtætte regnfrakke med en tyk trøje inden under. Og jeg FRYSER også. Men jeg så heller ikke så meget ude da jeg ikke kan gå så meget. 

Nej det har du selvfølgelig ret i. Jeg går jo helelr ikke ligefrem lange ture mere, men alligevel. Fryyyser!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Mettemus

Jeg kan heldigvis stadig passe min dynejakke (eller passe og passe - den kan i hvert fald lukkes endnu), men det varer ikke længe før den må give op. Til den tid ved jeg ikke rigtig hvad jeg gør. Jens er ikke ret meget større end jeg er, så der er ikke rigtig noget hjælp at hente der. Jeg håber at sne osv. er væk til den tid så jeg kan nøjes med tykke trøjer og en regnjakke uden om som så ikke bliver lukket... For jeg vil ikke give penge for en jakke nu - det irriterede mig rigeligt at skulle købe nye ventejeans i går fordi jeg havde rykket hul i de gamle

Mette 33+3

Anmeld

28. november 2010

blomst84

Jeg låner min kærestes store vinterjakke ellers har jeg en tyk sweater på og en fleece udover. Jeg er altså også for nærig til at købe nyt ventetøj, da der er så kort tid tilbage.

Anmeld

29. november 2010

CA

IAH skriver:

Jeg er også for nærig..

Kan stadig være i min dynejakke, men jeg ligner lidt en rullepølse med ben.

Har købt angoraundertøj i Lidl for næsten ingen penge, og det er simpelthen så varmt! Jeg regner med at jeg kan låne min mands vinterjakke, når den anden ikke kan lukkes længere om et par uger

Knus

Uhm det lyder lækkert med varmt undertøj! Og meget skægt det med rullepølsen - kan lige forestille mig det

Anmeld

29. november 2010

CA

Mettemus skriver:

Jeg kan heldigvis stadig passe min dynejakke (eller passe og passe - den kan i hvert fald lukkes endnu), men det varer ikke længe før den må give op. Til den tid ved jeg ikke rigtig hvad jeg gør. Jens er ikke ret meget større end jeg er, så der er ikke rigtig noget hjælp at hente der. Jeg håber at sne osv. er væk til den tid så jeg kan nøjes med tykke trøjer og en regnjakke uden om som så ikke bliver lukket... For jeg vil ikke give penge for en jakke nu - det irriterede mig rigeligt at skulle købe nye ventejeans i går fordi jeg havde rykket hul i de gamle

Mette 33+3

Øv med bukserne!!Ja, det er surt at buge penge på en hel masse tøj msn ikke kan passe bagefter, men også nødvendigt... 

Forresten, dejligt at læse at du trak frinummer hos lægen

Anmeld

29. november 2010

CA

blomst84 skriver:

Jeg låner min kærestes store vinterjakke ellers har jeg en tyk sweater på og en fleece udover. Jeg er altså også for nærig til at købe nyt ventetøj, da der er så kort tid tilbage.

Hold da op der er mange der har mandens jakke på. Jeg troede kun det var mig

Anmeld

29. november 2010

Moaaar <3

Carina87 skriver:

Ih hvor er den fin!  Men  r det ikke upraktisk at snittet er midt på maven? Jeg mener min mave strutter ret så meget og kunne forestille mig at det kunne blive et problem... 

Altså det opdagede jeg først den kunne inde på H&M´s hjemmeside heheh. For da jeg prøvede den var den ikke trukket ind på maven . Tror bare det er noget man kan gøre hvis man har lyst og passende mave til det hehe.

what about genbrugsbutikker ? De burde da netop nu have varme jakker hvor folk har købt nyt og smidt det gamle ned til dem.

Anmeld

30. november 2010

DK

Jeg har købt sådan en her, bare i mørkeblå:

Den er fra MbyM og jeg er jo normalt en L i overtøj så jeg har købt en XL. Den passer perfekt hen over brystet og maven! Den er sååå fin og jeg er rigtig glad for den. Den er dobbelt foran, så selv om maven fylder meget, så dækker den stadig over maven. Den er i uld og dejlig varm! Jeg føler mig ikke sådan mere tyk end ellers når jeg har den på!

Det er ikke en gravid jakke, så jeg regner med enten at bruge den igen næste vinter, eller også så sælger jeg den brugt til nogle af dem der er heldige at være vinter-gravide næste år!

Den kostede 1200 kr. men jeg fik 10% rabat da jeg er studerende. Jeg ved at man kan købe denne frakke på trendsales brugt også, da det er en model MbyM har haft i et par år!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. november 2010

CamiRon

Jeg har købt en brugt uldjakke fra mamalicious over dba.dk til 250 kr.  Gad heller ikke ud og bruge vildt mange penge på noget jeg ik kan bruge mere end de her 2-3 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.