Ihh hvor jeg fryser!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. november 2010

CA

Jeg har ikke kunnet finde en vinterjakke der gjorde noget som helst godt for min krop og samtidig var varm. Nu er det næsten for sent at investere(har termin d. 14. jan.), men når jeg går udenfor tænker jeg: "Jeg vil gi hvad som helst for at holde varmen!" 

Hvad gør I andre for at holde varmen? Har I købt, og hvad har I købt? Eller er I så heldige at I stadig kan være i den gamle jakke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Sofia

Jeg kan stadig være i en af mine vinterjakker. Men nu her, hvor det er rigtig koldt, bruger jeg af og til min kærestes skijakke, den er stor og meget varm. Jeg tager den på hvis jeg skal gå tur, handle ind osv. Man er selvfølgelig ikke så pæn i den, men så må jeg tage den mindre varme på når jeg skal på Uni eller shoppe osv. Kan du ikke få fat i en mande vinter-jakke..??? Ellers har jeg set nogle pæne graviditets vinterjakker på asos.com, og jeg tror sagtens de kan bruges når man ikke er gravid også, så derfor er det måske ikke en helt dum investering.

Anmeld

28. november 2010

Moaaar <3

Jeg har købt fra h&m til store piger afdeling, men gjorde det allerede i okt pga jeg er en frosenpind, jeg gav 600kr og den går rigtig fint ned om røven/lænden.....gav 600kr og fortryder det virkelig ikke.

Hader at fryse! Min er bare sort ....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. november 2010

Mka

Jeg fryser også Har lånt en tynd jakke af min veninde som skal lukkes ved brystet med knap og bånd, og så er den nærmest en ballon nedeunder. Ligner et telt hihi.. Har prøvet alle jakkerne i vores center, og kan ikke finde en jeg kan passe, maven er for stor og mine arme alt for korte.. Så jeg har fundet en tyk trøje son jeg har indenunder ...

Anmeld

28. november 2010

Diana...

Jeg er simpelthen for nærig, jeg gider ikke bruge så mange penge på en jakke jeg skal bruge 2 måneder max, så her går jeg med min sommer jakke eller min vindtætte regnfrakke med en tyk trøje inden under. Og jeg FRYSER også. Men jeg så heller ikke så meget ude da jeg ikke kan gå så meget. 

Anmeld

28. november 2010

IAH

Jeg er også for nærig..

Kan stadig være i min dynejakke, men jeg ligner lidt en rullepølse med ben.

Har købt angoraundertøj i Lidl for næsten ingen penge, og det er simpelthen så varmt! Jeg regner med at jeg kan låne min mands vinterjakke, når den anden ikke kan lukkes længere om et par uger

Knus

Anmeld

28. november 2010

camsko88

jeg fik en "skijakke" med fleece trøje inden i til 250 i føtex, den er dejlig varm og smadrede ikke budgettet....

Anmeld

28. november 2010

CA

Sofia skriver:

Jeg kan stadig være i en af mine vinterjakker. Men nu her, hvor det er rigtig koldt, bruger jeg af og til min kærestes skijakke, den er stor og meget varm. Jeg tager den på hvis jeg skal gå tur, handle ind osv. Man er selvfølgelig ikke så pæn i den, men så må jeg tage den mindre varme på når jeg skal på Uni eller shoppe osv. Kan du ikke få fat i en mande vinter-jakke..??? Ellers har jeg set nogle pæne graviditets vinterjakker på asos.com, og jeg tror sagtens de kan bruges når man ikke er gravid også, så derfor er det måske ikke en helt dum investering.

He he samme princip her Mandens skijakke når der bare skal handles osv. og en meget kold overgangsjakke når jeg skal se lidt mere normal ud. Men puha hvor er det koldt...

Tak for tippet. Der er nogle fine, meeen jeg blir alligevel nærrig når jeg ved det kun drejer sig om 7 uger. Jeg regner med(!!!) at tabe mig en del efter fødsel, da jeg er 17+ nu(hulk hulk) og kan derfor nok ikke bruge den senere... 

Anmeld

28. november 2010

CA

Prutten 29+ skriver:

Jeg har købt fra h&m til store piger afdeling, men gjorde det allerede i okt pga jeg er en frosenpind, jeg gav 600kr og den går rigtig fint ned om røven/lænden.....gav 600kr og fortryder det virkelig ikke.

Hader at fryse! Min er bare sort ....

Ih hvor er den fin!  Men  r det ikke upraktisk at snittet er midt på maven? Jeg mener min mave strutter ret så meget og kunne forestille mig at det kunne blive et problem... 

Anmeld

28. november 2010

CA

Mka skriver:

Jeg fryser også Har lånt en tynd jakke af min veninde som skal lukkes ved brystet med knap og bånd, og så er den nærmest en ballon nedeunder. Ligner et telt hihi.. Har prøvet alle jakkerne i vores center, og kan ikke finde en jeg kan passe, maven er for stor og mine arme alt for korte.. Så jeg har fundet en tyk trøje son jeg har indenunder ...

Nej, man kan blive helt træt af at prøve alle jakker man møder på sin vej Trøjer under tynd jakke også løsningen her... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.