Hvorfor skal det være så hårdt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

grinny

Leonora skriver:

Åhhh jeg kender dine tanker så meget....det er næsten ik til at bære...

Men det skal nok komme....Det skete for os da jeg næsten havde opgivet tanken og bestilt tid til lægen...men jeg ved hvor svært det er at tænke på noget andet...

Jeg håber meget at det snart bliver jeres tur

Hvor er det dejligt at vide at det er sket for andre end mig, men at det så skete alligevel. Det er selvfølgelig ikke sjovt for dig at det tog så lang tid, men det giver mig lidt håb at vide at der er andre der har været ved at opgive hvor det så alligevel er sket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Ellim

grinny skriver:

Tak for de 

Håber også snart det lykkedes, måske i december hvor man har en masse andet at tænke på

Lige præcis.. Vi kæmper også herhjemme.. Men ja må sørge for at julestresse lidt - det skulle ikke undre mig hvis det hjælper..

Anmeld

28. november 2010

Leonora

grinny skriver:

Hvor er det dejligt at vide at det er sket for andre end mig, men at det så skete alligevel. Det er selvfølgelig ikke sjovt for dig at det tog så lang tid, men det giver mig lidt håb at vide at der er andre der har været ved at opgive hvor det så alligevel er sket

Det er mega normalt at det tager min et år at blive gravid...og hvorfor sku ik også lykkes for jer...

Vi er igang med baby nr to og er på 3 måned...så det blir nok heller ik nemt denne gang...

Jeg  for at du snart ser de to magiske streger

Har du normal cyklus og har du testet positiv for ÆL?

Anmeld

28. november 2010

grinny

Leonora skriver:

Det er mega normalt at det tager min et år at blive gravid...og hvorfor sku ik også lykkes for jer...

Vi er igang med baby nr to og er på 3 måned...så det blir nok heller ik nemt denne gang...

Jeg  for at du snart ser de to magiske streger

Har du normal cyklus og har du testet positiv for ÆL?

De første 6 måneder havde jeg en cyklus på 28 dage og havde ÆL på 14. dagen - lige efter bogen.

Men nu har ÆL rykkede sig lidt så får den nu på 10. dagen, men stadig en cyklus på 28 dage.

Anmeld

28. november 2010

tingimor

Håber virkelig det snart lykkes for dig kender følsen alt for godt det tog os lidt over et år. og det jo desvære ikke engang længe i forhold til andre.

Men så sket det enlig dag vi en dag ikke lige tænkt på baby da vi var sammen og det hjalp åbenbart. 

så alt krydset for jer her fra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.