Hvorfor skal det være så hårdt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

963 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. november 2010

grinny

Igen igen har jeg fået min mens 

Det så hårdt hver gang den kommer. Det her var nu vores 9. forsøg og jeg ved ikke om jeg snart orker flere nederlag!

Hvorfor skal det være så let for nogen når det skal være så svært for andre. Er der slet ingen retfærdighed til?!

Jeg begynder snart at tro at vi ikke kan selv. Er snart sikker på at vi skal have hjælp!

Øv øv øv 

Bare lige et tudeindlæg fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Lisbeth1985

Vil bare lige sende dig en trøstekrammer Jeg ved desværre, hvor hårdt det er Men jeg er sikker på, at det nok skal lykkes for os begge Alt godt er jo værd at vente på

Held og lykke med det!

Lisbeth

Anmeld

28. november 2010

lisesp83

grinny skriver:

Det så hårdt hver gang den kommer. Det her var nu vores 9. forsøg og jeg ved ikke om jeg snart orker flere nederlag!

Hvorfor skal det være så let for nogen når det skal være så svært for andre. Er der slet ingen retfærdighed til?!

Jeg begynder snart at tro at vi ikke kan selv. Er snart sikker på at vi skal have hjælp!

Øv øv øv 

Åhh hvor jeg føler med dig. Man blir så ked, hver gang tante rød dukker op.

Det tog os 2 år om at få lille Julie. Jeg troede aldrig det ville lykkes. Så til sidst tog vi på ferie i sommerhus, og aftalte at nu skulle vi hygge og ligge baby planerne til side. Og da vi så kom hjem, kunne jeg ikke forstå tanta rød ikke var kommet. Så jeg købte en g test, og den viste 2 streger. Du kan tro jeg var forvirret. Og troede ikke rigtig på det, så købte ca 20 teste, . Og alle var positive.

Nå, det var lige et sidespring, og så alligevel ikke, for jeg vil bare sige til dig, fat mod, det skal nok lykkes. . Skyd tankerne lidt bort fra baby osv. Nyd hinanden.

Jeg ved det er nemmere sagt end gjort, men hos mig, var det, det der skulle til.

Du får lige et  herfra.

Anmeld

28. november 2010

Ellim

Jeg kan virkelig godt følge dig..

Det er PISSE irriterende.. Jeg lover at   for dig!! Der er ikke meget andt for.. Men det skal nok komme - håber det bliver snart!!

Anmeld

28. november 2010

Sofia

Jeg ved det er rigtig træls og hårdt, men HOLD UD. Det skal nok lykkes. For os skete det ved 9. forsøg! og jeg var helt rundt på gulvet over at det var lykkedes, turde knap nok tro på det. Så ved det ikke er megen trøst, men hold ud hold ud hold ud Og masser af krydsede fingre herfra.

Anmeld

28. november 2010

Leonora

grinny skriver:

Øv øv øv 

Åhhh jeg kender dine tanker så meget....det er næsten ik til at bære...

Men det skal nok komme....Det skete for os da jeg næsten havde opgivet tanken og bestilt tid til lægen...men jeg ved hvor svært det er at tænke på noget andet...

Jeg håber meget at det snart bliver jeres tur

Anmeld

28. november 2010

grinny

lisesp83 skriver:

Åhh hvor jeg føler med dig. Man blir så ked, hver gang tante rød dukker op.

Det tog os 2 år om at få lille Julie. Jeg troede aldrig det ville lykkes. Så til sidst tog vi på ferie i sommerhus, og aftalte at nu skulle vi hygge og ligge baby planerne til side. Og da vi så kom hjem, kunne jeg ikke forstå tanta rød ikke var kommet. Så jeg købte en g test, og den viste 2 streger. Du kan tro jeg var forvirret. Og troede ikke rigtig på det, så købte ca 20 teste, . Og alle var positive.

Nå, det var lige et sidespring, og så alligevel ikke, for jeg vil bare sige til dig, fat mod, det skal nok lykkes. . Skyd tankerne lidt bort fra baby osv. Nyd hinanden.

Jeg ved det er nemmere sagt end gjort, men hos mig, var det, det der skulle til.

Du får lige et  herfra.

Prøver så godt som muligt at tænke på noget andet. Tænker heller ikke på det hver dag, men lige omkring mens er det alle tankerne kommer.

Men selvfølgelig skal det nok lykkedes på et tidspunkt

Anmeld

28. november 2010

grinny

Sofia skriver:

Jeg ved det er rigtig træls og hårdt, men HOLD UD. Det skal nok lykkes. For os skete det ved 9. forsøg! og jeg var helt rundt på gulvet over at det var lykkedes, turde knap nok tro på det. Så ved det ikke er megen trøst, men hold ud hold ud hold ud Og masser af krydsede fingre herfra.

Prøver virkelig at holde ud, men hvor er det dog hårdt!

Især når familie og venner hele tiden kommer og fortæller at nu skal de have.

Tak for de krydsede finger

Anmeld

28. november 2010

grinny

Ellim skriver:

Jeg kan virkelig godt følge dig..

Det er PISSE irriterende.. Jeg lover at   for dig!! Der er ikke meget andt for.. Men det skal nok komme - håber det bliver snart!!

Tak for de 

Håber også snart det lykkedes, måske i december hvor man har en masse andet at tænke på

Anmeld

28. november 2010

grinny

Leonora skriver:

Åhhh jeg kender dine tanker så meget....det er næsten ik til at bære...

Men det skal nok komme....Det skete for os da jeg næsten havde opgivet tanken og bestilt tid til lægen...men jeg ved hvor svært det er at tænke på noget andet...

Jeg håber meget at det snart bliver jeres tur

Hvor er det dejligt at vide at det er sket for andre end mig, men at det så skete alligevel. Det er selvfølgelig ikke sjovt for dig at det tog så lang tid, men det giver mig lidt håb at vide at der er andre der har været ved at opgive hvor det så alligevel er sket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.