Hvad havde I med på sygehuset ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

Maja_4000

CarinaSB skriver:

Til Noah havde jeg :

Tøj (5 bluser, 5 bukser, 5 par strømper, hagesmække,)

Sut¨(havde dog ikk brug for den da han ikk ville have sut før han var 6 mdr)

bleer (da der kun var 5 bleer de gav)

stofbleer

tøj til hjem turen

og så havde jeg en flaske med hjemmefra .. og det havde jeg fordi at i tilfælde af at han ikke ville ammes .. 

Hvor giver de kun 5 bleer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Mor til Frederic og Freya

Maja_4000 skriver:

Heej allesammen (:
- Glædelige 1. advent

Jeg skal have pks om små tre uger .. Og i den forbindelse har vi været til info og rundvisning på sygehuset ..
De sagde , at det kun var nødvendigt at tage tøj med til hjemturen .. Alt andet har de .. Men man måtte selvfølgelig gerne have sit eget med ..

Så jeg blev nysgerrig .. Hvad er mest "almindeligt" ?

Vælg gerne alle de ting I havde med (;

- Maja 36+3

Fik selv pks i sin tid...

Havde en baby dyne med, som jeg havde sovet med i nogle dage- så den dufted af mig.

Havde tøj med til ham - en del... Syntes ikke han skulle være i deres uformlige tøj.

Hvade 2 nussere med, som jeg også havde sovet med.

Behagelige bukser - amme bh - ammebluser - amme indlæg - tandbørste - tandpasta - trusser med plads til alm bind - egne bind med mm.

Anmeld

28. november 2010

millesofie

jeg var godt pakket (det er jeg altid " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12387.png" alt="" />)

så jeg havde alt med

tøjbleer til numsen, sut, sutteflaske til nødstilfælde, tøj til ophold og hjem tur, sødt og blødt tæppe til at svøbe baby i, div søde huer (hun er født i dec) en god flyverdragt, futter, en lille lyskæde på batterier med gult lys til opholdet, en god bog til mig, toilet sager, en putte dukke til baby og en kuglepen

tror det var det " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12387.png" alt="" />

Anmeld

28. november 2010

CarinaSB

Maja_4000 skriver:

Hvor giver de kun 5 bleer ?

på patienthotellet i randers 

Anmeld

4. december 2010

Maja_4000

Hiver den lige frem igen 

Anmeld

4. december 2010

serinasmor

vi havde til lillepigen både tøj til hele opholdet (skulle vi for det var på patienthotel og der er der ikke tøj til den lille) så havde vi både bleer og stofbleer med .. men det viste sig slet ikke at være nødvendigt for det fik vi på patienthotellet..

udover det havde vi tøj og toiletting med til os selv(og bind til mig) .. ammepuden mener jeg kæresten hentede mens vi var der.. men den første tid brugte vi bare dynen ..

og så stod autostolen i bilen og blev hentet ind et par timer inden vi skulle hjem ... husk forresten (hvis det er oppe over) at det er PISSEkoldt lige nu ... så baby skal måske pakkes ind i både kørepose og dyne hvis i ikke har mulighed for at få bilen varmet

Anmeld

4. december 2010

Ranarupta

Tøj, sutter, dyne, sengetøj, musikbamse, overtøj (og sikkert meget mere)

Anmeld

4. december 2010

Malthes mor

Glem ikke tøj til faderen, hvis han har lov til at overnatte på barselsgangen

Efter begge mine fødsler ønskede jeg ikke at rende rundt i sygehus tøjet, så jeg havde et par behagelige bukser med(natbukser). Det synes jeg var skønt. Så det vil jeg anbefale.

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.