Hvad havde I med på sygehuset ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad havde I med på sygehuset ? (til baby)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.782 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. november 2010

Maja_4000

Heej allesammen (:
- Glædelige 1. advent

Jeg skal have pks om små tre uger .. Og i den forbindelse har vi været til info og rundvisning på sygehuset ..
De sagde , at det kun var nødvendigt at tage tøj med til hjemturen .. Alt andet har de .. Men man måtte selvfølgelig gerne have sit eget med ..

Så jeg blev nysgerrig .. Hvad er mest "almindeligt" ?

Vælg gerne alle de ting I havde med (;

- Maja 36+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

B&J

tøj til hjemturen og til den lille

toiletsager

og ja en sut er god  ellers havde jeg ikke nogle af de ting med du skrev

Anmeld

28. november 2010

Benjamins'mor

Jeg har ikke født endnu, men jeg har pakket tøj til hjemturen. Bleer og så toiletsager.

Anmeld

28. november 2010

Nadia&Daniel

Fik selv lavet kejsersnit den 25. Okt. i år på Gentofte..

Der var: bleer (til fri afbenyttelse), stofbleer (masser - bruger dem bare og smider dem til vask der) og tøj til dagene på hospitalet (vi skiftet flere gange om dagen, så fint at bruge det, så slipper vi selv for vasketøjet når vi kom hjem), plus vi fik en sut til hende (pga den vi havde med, var for stor til hendes mund/hovede - fordi hun var meget lille af størrelse), dynebetræk (Laura gylpede engang imellem, en af dagene skiftede v sengetøj 5 gange på en dag, så der var jeg glad for at det ikke var vores eget)

Så vi fik svigerfamilien til at tage tingene med hjem, så vi ikke skulle tænke på det, dagen hvor vi måtte tage hjem..

Anmeld

28. november 2010

LRJ

Tøj til opholdet plus hjem til både mig og julie

Toiletting

dune+betræk til Julie

T-shirts til kæresten

Boller, sodavand, chokolade

Penge/småpenge

mobil+lader

Kamera

panodiler

Plus MEGET mere  

Anmeld

28. november 2010

Nadia&Daniel

Tøj til opholdet plus hjem til både mig og julie

Toiletting

dune+betræk til Julie

T-shirts til kæresten

Boller, sodavand, chokolade

Penge/småpenge

mobil+lader

Kamera

panodiler

Plus MEGET mere  

Anmeld

28. november 2010

SussieThyssen

Maja_4000 skriver:

Heej allesammen (:
- Glædelige 1. advent

Jeg skal have pks om små tre uger .. Og i den forbindelse har vi været til info og rundvisning på sygehuset ..
De sagde , at det kun var nødvendigt at tage tøj med til hjemturen .. Alt andet har de .. Men man måtte selvfølgelig gerne have sit eget med ..

Så jeg blev nysgerrig .. Hvad er mest "almindeligt" ?

Vælg gerne alle de ting I havde med (;

- Maja 36+3

NU har jeg jo fået 3, og til dem alle tre havde jeg i god tid pakket en taske, som stod klar derhjemme i lift-kurven, så min mand kunne tage det med, når baby og jeg skulle hjem.
Til mig selv havde jeg naturligvis også pakket en taske, som skulle med, når veerne begyndte, og i den havde jeg så alt hvad jeg kunne få brug for, og ellers var det ikke værre and at mandse kunne medbringe det jeg manglede senere.

Juleknus
Sussie

Anmeld

28. november 2010

Mille83

Jeg havde eget tøj med plus tøj til Nicoline.

Så havde jeg dyne til hende og sengetøj det skal man på Horsens sygehus, så havde jeg mønter med og heldigvis for det, for kl 4 om natten ville kæresten have sodavand og der var kun en automat, så havde jeg tøj med til mig selv, toiletsager, mobiloplader hvilket også var rigtig godt. Kamera og oplader til den tror vist det var det plus lidt småting også

Anmeld

28. november 2010

Maja_4000

Tak for gode svar allesammen (:
Men jeg tænkte nu kun på hvad I havde med til baby , ikke til jer selv og far Men rart med nogle andres erfaringer .. Der var da et par ting , som jeg havde glemt :b

Anmeld

28. november 2010

CarinaSB

Til Noah havde jeg :

Tøj (5 bluser, 5 bukser, 5 par strømper, hagesmække,)

Sut¨(havde dog ikk brug for den da han ikk ville have sut før han var 6 mdr)

bleer (da der kun var 5 bleer de gav)

stofbleer

tøj til hjem turen

og så havde jeg en flaske med hjemmefra .. og det havde jeg fordi at i tilfælde af at han ikke ville ammes .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.