menses efter p piller??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2010

JuelZ

Kay skriver:

uhh jeg håber også min bliver nogenlunde reglmæssig... forventer nemlig ikke at blive gravid i første huk... og vi tager det stille og roligt... ikke noget streds og jag... jeg har ikke tænkt mig at tage æl test og alt det andet... men jeg tænker hvis der går for længe fra første menes... må jeg vel hellere teste... men så er det jo lige hvad for længe er

jeg har været på p piller siden jeg var 13... også pga. humør svingninger og så kæmpe mavekramper... har stedig meget ondt ved menes... og håber bare ikke at det bliver værer når jeg stopper... for så må det sku godt gå meget sterkt med at blive gravid

glæder mig til at høre hvordan graviditeten skrider frem

altså de smerter jeg havde dengang inden jeg kom på p-piller kan slet ikke samlignes med det jeg havde nu da jeg sku have mens efter p-pille stoppet... P-pillerne har nærmest gjort så jeg fremover ikke har de vilde smerter, men ligeså stille som p-piller går ud af kroppen jo værre bliver det for noget, men for andre sker der ikke noget... Du vil kunne mærke måske hvis du er heldig når du har ÆL... og hvis ikke jamen så der altid en god grund til at hygge lidt i sengen hver aften :-) men jeg havde ÆL udfra mine egne stationære knivstikssmerter cirka 12-13 dage efter min mens var stoppet ...

men håber da du kommer til at blive hurtigt gravid.... kender kun det der med at vente, det er ikke sjovt.... men igen det dumt at tænke for meget på det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. november 2010

Kay

tjm skriver:

altså de smerter jeg havde dengang inden jeg kom på p-piller kan slet ikke samlignes med det jeg havde nu da jeg sku have mens efter p-pille stoppet... P-pillerne har nærmest gjort så jeg fremover ikke har de vilde smerter, men ligeså stille som p-piller går ud af kroppen jo værre bliver det for noget, men for andre sker der ikke noget... Du vil kunne mærke måske hvis du er heldig når du har ÆL... og hvis ikke jamen så der altid en god grund til at hygge lidt i sengen hver aften :-) men jeg havde ÆL udfra mine egne stationære knivstikssmerter cirka 12-13 dage efter min mens var stoppet ...

men håber da du kommer til at blive hurtigt gravid.... kender kun det der med at vente, det er ikke sjovt.... men igen det dumt at tænke for meget på det...

oki... så må jeg jo se om jeg kan mærke det  men ja... og lige nu er undskyldningen for at hygge hver aften... at man er nød til at øve sig for at lave en perfekt baby

Anmeld

28. november 2010

JuelZ

Kay skriver:

oki... så må jeg jo se om jeg kan mærke det  men ja... og lige nu er undskyldningen for at hygge hver aften... at man er nød til at øve sig for at lave en perfekt baby

hihi du skal ihvertfald have mange gange held og lykke

Anmeld

28. november 2010

Kay

tjm skriver:

hihi du skal ihvertfald have mange gange held og lykke

mange tak... og fortsat god graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.