jeg stoppede planlagt med mine p-piller for cirka 4måneder siden altså når p-pille pakken var helt slut, også gik der få dage så fik jeg min regel mæssige mens, som jeg plejer, og den varede 5 dage som altid, 2 gang jeg fik mens var den stadig regelmæssig og dog varede den kun 2 dage og gjorde lidt mere ondt i forløbet op til mens, men ikke slemt.. jeg har været regelmæssig hele tiden så jeg har os kunne holde øje med ÆL og lign.. men jeg har bare ladet det komme selvom jeg i starten bare var rigtig opsat på at blive gravid lige nu og her, og ja blev da skuffet gang på gang, indtil for 2 uger siden hvor jeg fik positiv test, ved hjemmebrug og hos lægen..
jeg har været på p-piller siden jeg var 10år da jeg fik min mens som 9årig og blev en djævle med mit temperament, så rådet fra lægen var at begynde på p-piller uden det store hormon i. det hjalp da os, men da jeg så stoppede med mine p-piller for 4måneder siden kom djævlen op i mig igen, og det selvfølgelig blevet en del værre efter jeg nu er gravid, og min forlovede ikke forstår at jeg passer på min mave og mig selv lige nu, og der skal bare ingenting til før tråden knækker fuldstændig i løbet af dagen..
Men du skal da have held og lykke med forløbet
skriv gerne til mig hvis der er mere du vil vide hihi 
Anmeld