Tredages feber?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

983 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. august 2008

Tynen

Stella har været syg med feber (39,5) et par dage og nu er hun fuld af røde prikker over hele maven, halsen, nakken og ryggen

Det kan da næsten kun være 3-dages feber, ikk´?!

Hun er så pyller, græder meget, har ingen tålmodighed og pludselig smider hun sig på gulvet og ligger stille?!
Det lyder som om hun har hys, men kan det have noget med det feber-tamtam at gøre?

Hun er bare slet ikke sig selv og har stadig tynd mave (Som hun har haft den sidste måned, uden lægen siger det er alvorligt)

Smider lige et pic ind, når jeg lige får fundet usbén.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2008

Rasmine

Forhåbentlig ikke pics af TYND MAVE???
+o(

Anmeld

24. august 2008

Tynen

Årh jo!
Det kan da umuligt være mere ulækkert end de der snegle +o( ;)

Anmeld

24. august 2008

Lise

Tynen skriver:

Hun er så pyller, græder meget, har ingen tålmodighed og pludselig smider hun sig på gulvet og ligger stille?!

Det gør Simon også :S Men han har sgu ingen feber...

Men ellers, jo - så lyder det helt sikkert som tre-dages feber. God bedring med hende...

Anmeld

24. august 2008

Nadi

Det lyder som det Oliver har. Han har haft tynd mave i en uge nu og haft feber i 2 dage. Jeg snakkede med vagtlægen og han sagde at det nok var Roskildesyge/omgangssyge.

Så Stella er nok på toppen igen om et par dage. God bedring til hende ihvertfald :)

-nadia

Anmeld

24. august 2008

Monica

Gustav har også haft høj feber i nogle dage - og da jeg skiftede ham inde han kom ud og sove havde han også en masse røde prikker på maven, tænkte også 3 dages feber... Jeg tjekker lige i min bog og vender tilbage...

Anmeld

24. august 2008

Monica

Gustav er lige vågent og er pisse hysterisk...
Vender tilbage...

M

Anmeld

24. august 2008

bette

hmm tror ik det er 3 dags feber.. mikkel havde ihvertfald ik tynd mave..
men selvfølgelig kan mikkel have været heldig..
de såkaldte prikker på ik være sådan at du kan mærke dem.. men det skal mere være sådan plamage agtige..

Anmeld

24. august 2008

Monica

Så er jeg her igen...
Jeg tror at det er 3 dages feber. Gustav er nøjagtig som du beskriver... Var fukd at små bitte knopper i aftes og flere i morges. Men den høje feber er væk nu... Han har bare været pisse irriterende.... Ked af at indrømme det, men føler mig som verdens dårligste mor der bare ikke kan magte mere hysteri... Trænger SÅ meget til at komme på arbejde...

M

Anmeld

24. august 2008

Tynen

Monica skriver:

Så er jeg her igen...
Jeg tror at det er 3 dages feber. Gustav er nøjagtig som du beskriver... Var fukd at små bitte knopper i aftes og flere i morges. Men den høje feber er væk nu... Han har bare været pisse irriterende.... Ked af at indrømme det, men føler mig som verdens dårligste mor der bare ikke kan magte mere hysteri... Trænger SÅ meget til at komme på arbejde...

M

Årh, Monica!
Vi kan sgu allesammen få nok af den uendelige skab.

God bedring til Gustav.
Heldigvis får de det kun 1 gang i hele deres liv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.