aj jeg har helt glemt at følge jer op på min sag med amtet...sorry

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. august 2008

Loggidut

som nogen af jer nok husker, så skulle vi havde været på amtet sidste fredag!
og som sagsbehandleren sagde, så kunne jeg nøjes med at formulere mig i et brev!
som sagt, så gjort. jeg skrev og skrev, og Michael læste, tilføjede og jeg skrev igen...lol...en kamp for at formulere sig så alt kom med!

og fandme modtog vi et brev om tirsdagen...fjolset mødte aldrig op til hans aftale, han udeblev, som tusind andre gange...så nu er sagen igen henlagt!

jeg har forsøgt at få fat i sagsbehandleren for at høre om fjolset virkelig kan få lov at fortsætte med at søge samkvem, eller om amtet kan blive ved med at tage hans ansøgninger alvorlige, når han bare skider på alt bagefter!
men sådan en fyr er ikke nem at få fat i, enten er han på ferie, eller også er han hjemme fordi datteren er syg, eller også er der møde eller også er det hele bare dumme undskyldninger for at han ikke gider snakke med mig...lol

well, det korte af det lange er, at sagen nu er henlagt....igen!;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2008

Siber

ahmen sikke et fjols! Tænk at de kan blive ved med at tage ham alvorligt!

Nå men godt at sagen er henlagt! Men også lidt synd for dig og dine drenge, at han kan blive ved med at "skide på jer"

Knus Siber, der virkelig håber at de ikke tager ham seriøst næste gang han får en "kriller"

Anmeld

24. august 2008

linemus

Ej, helt ærligt. Sikke et fjols. Og hvor er det dårligt at I skulle have alle de bekymringer, når det nu slet ikke blev til noget. Men så alligevel hurra for det. Håber han bare bliver væk for good nu.

Knus Line

Anmeld

24. august 2008

Plysbjørnen

ja ja det er da ufatteligt at de tager ham alvorligt...

men se på den lyse side af sagen din søn slipper for at se hans far lige foreløbelig... Indtil fjolset igen kommer i tanke om at søge samkvem...

Betina

Anmeld

24. august 2008

Mikkelmusen

Hej loggi

dejligt at han udeblev, og sagen er henlagt, men jeg ville nu alligevel synes det havde været rart at få det overstået.

Nu må du ikke ta det for tungt men jeg mener altså desværre godt han kan blive ved med at søge selvom han gang på gang udebliver.:(

men jeg er ikke 100% sikker. jeg håber du får fat i manden med 1000 undskyldninger og får klar besked indenfor kort tid.

knus

Anmeld

24. august 2008

Nadi

Ja nu har jeg prøvet på flere måde at formulere mig og det lyder bare dumt så sender dig bare sådan en her istedet for

(H)

-nadia

Anmeld

24. august 2008

Millebasse

Hey Loggi..

Godt at sagen nu er blevet henlagt og så krydser jeg fingre for at det er sidste gang han kan få lov til at søge om samkvem!

Og typisk folk fra kommunen,de er sgu aldrig til at få fat i!

Krams Camilla

Anmeld

24. august 2008

Loggidut

ja han kan blive ved...og ved og ved!
det ved jeg godt, for der er ingen lov i danmark der forhindre fædre i at søge samkvem med deres børn, uanset hvor stupide og dumme de er!

det jeg så til gengæld kan forstille mig er, at christian bliver ældre og ældre, og hans ord vil veje tungere og tungere, det er nok mere det jeg gerne vil have bekræftet...

og hvorfor skulle ham sagsbehandleren på amtet dog have tid til at snakke med sådan en som mig, når nu man tænker at han måske sidder til møde igen og igen, med fjolser som ikke dukker op?

niks der burde blive lavet en lov der siger at udebliver man flere gange fra så vigtige møder, så frafalder ens rettigheder...men så snedig er det slet ikke sat sammen...ufatteligt.

jeg kunne jo i grunden havde taget fri, og dermed risikeret en fyreseddel fordi de var trætte af mit fravær, for at have sat sammen med en sagsbehandler som i grunden lige så godt kunne havde brugt tiden på at hjælpe en far som i virkeligheden havde brug for hjælpen...
altså det er så meget spild af alles resourcer, men skide vær med det, for fyresedlen kom alligevel, og stormen red af for den her gang!

Anmeld

24. august 2008

Lene76

Der bude fanme laves en lov for børnenes skyld..... for de forældre som ik møder op el vil se deres børn de ska fanme ik ha lov og komme når de er blevet 10 år (plus minus) og sige at nu vil de gerne se dem..... Stakkels børn.....

Har en venninde som er alene med 3 unger, den 1 er x-mandens og han ser osse sin datter og er super til at ta over når der er behov for det.
Så har hun et hold tvillinger på 2, hvor faren skred allerede da hun var gravid... og selvom han blev informeret om at de blev født 12 uger før tid... var manden bare kold.... han har nu informeret statsamtet om at nu vil han gerne se dem...... men moren har sagt nej. så pt ligger der en sag i statsamtet og venter på at blive afgjort... men fjolset (faren)er ik mødt op til møderene så hvis han får lov så er der fanme noget galt med systemet..... så kan man være nok så go til børn og et dejligt menneske men hvor mange chancer ska de ha???? hva med at gi de fædre som virkelig gerne vil se deres børn noget mere opmærksomhed istedet for de fjolser... jeg fatter bare ik de system.....>(

Sorry med blir sku så >( når det er ungerne de går ud over.....

Anmeld

24. august 2008

mor til en del

Jeg håber I får ro nu, men man kan jo aldrig vide....

Min mand løber jo til møder på forvaltningen i tide og utide, men her er det moderen som siden hun fik en ny mand, har gjort alt for at min mand skal holdes udenfor.
Hun meddeler skolen at han ikke må informeres om sønnen overhovedet, det har hun slet ikke ret til men skolen turde ikke informere inden han fremviste noget sort på hvidt.......
Aj jeg må heller stoppe, men ville frem til at han godt kunne have brugt den tid din x tillod sig at udebliver fra...;)

Man skal som dig husker at tænke på børnenes behov....

Lisbeth.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.