Ved I hvad næste skridt ku være???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2010

Snefnug1984

CmarianN skriver:

Ja kun ved blodprøve. Det er vidst noget med man kan se mht de mandelige hormoner, eller what ever  Det så i hvert fald fint ud sagde lægen, så det må jeg tro på jo!

Problemet er bare, at en blodprøve ikke altid er nok. Du kan jo både have PCO eller PCOS. Så du burde få en henvisning, så du kan blive scannet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2010

CmarianN

Snefnug26 skriver:

Problemet er bare, at en blodprøve ikke altid er nok. Du kan jo både have PCO eller PCOS. Så du burde få en henvisning, så du kan blive scannet

Jeg har lige fået en henvisning til en gynækolog. Mon han kan konkluderer noget? Bliver spændende!

Anmeld

29. november 2010

CmarianN

Louisiana28 skriver:

Lidt underligt, at du ike er blevet henvist til en gynækolog, når der har været mistanke om pco... Men i hvert fald, så kan en gynækolog se på scanning, om dine æg er gået i dvale. De kan se ret meget på sådan en scanning, så synes da, at du skal be' om en henvisning  Det hjalp i hvert fald mig rigtig meget!

Held og lykke med det, og  for, at det snart er jeres tur til, at få to fine streger

Jeg har lige fået henvisning til en gynækolog, så nu skal jeg bare ringe og bestille tid  Vidste ikke at det er gynækologen der også scanner?!

Anmeld

29. november 2010

CmarianN

Angelica skriver:

Jeg har lidt ala' samme problem, bortset fra at jeg ikke prøver at blive gravid eller for den sags skyld er i 'risikogruppen' Sådan er det jo når man ikke har en mand

MEN! Som dig er mine menses fuldstændig uregelmæssige, og jeg er blevet tjekket for PCO med et fint resultat (intet der) og nu henvist til gynækolog, fordi jeg sidst havde mens i juli og før det i påsken. Min læge har været en klaphat og har ikke villet give mig en henvisning til gynækolog før en veninde ringede og skældte ham ud, men han mente, at det kun kunne være fordi jeg er stresset. Her skal tilføjes at jeg ikke er så stresset at det skulle kunne påvirke så længe.

Hvad har du fået af vide at det kunne være?

Ellers - jeg håber det lykkes for jer, når nu alting ellers er sundt (hvilket jo også er rart)

Tak for det  Jamen jeg har lige til morgen fået en henvisning til en gynækolog, så må vi se hvor lang tid jeg skal vente på at se ham. Forhåbentlig ikke længe. Egentlig fik jeg også at vide i sommers at jeg skulle have haft uregelmæssig mens i over 1 år før man ville sende mig videre... Men sidst jeg snakkede med min læge sagde jeg bare at nu havde vi jo være i gang i knap et år og da han spurgte mig i morges sagde jeg altså at vi havde været igang i 1 år  

Anmeld

29. november 2010

Snefnug1984

CmarianN skriver:

Jeg har lige fået en henvisning til en gynækolog. Mon han kan konkluderer noget? Bliver spændende!

Jeg ved heller ikke om en gyn. kan scanne, da jeg har gået på fertilitetscenter..

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

CmarianN skriver:

Jeg har lige fået henvisning til en gynækolog, så nu skal jeg bare ringe og bestille tid  Vidste ikke at det er gynækologen der også scanner?!

Jo, en gynækolog kan godt scanne, h*n scanner indvendig, så h*n kan se dine æggestokke, slimhinde osv

Anmeld

29. november 2010

CmarianN

Louisiana28 skriver:

Jo, en gynækolog kan godt scanne, h*n scanner indvendig, så h*n kan se dine æggestokke, slimhinde osv

Det HÅBER jeg så han gør ved mig

Anmeld

29. november 2010

CmarianN

Snefnug26 skriver:

Jeg ved heller ikke om en gyn. kan scanne, da jeg har gået på fertilitetscenter..

Okey, det må jeg jo bare vente og se så

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

CmarianN skriver:

Det HÅBER jeg så han gør ved mig

Det burde han i hvert fald

Anmeld

1. december 2010

Angelica

CmarianN skriver:

Tak for det  Jamen jeg har lige til morgen fået en henvisning til en gynækolog, så må vi se hvor lang tid jeg skal vente på at se ham. Forhåbentlig ikke længe. Egentlig fik jeg også at vide i sommers at jeg skulle have haft uregelmæssig mens i over 1 år før man ville sende mig videre... Men sidst jeg snakkede med min læge sagde jeg bare at nu havde vi jo være i gang i knap et år og da han spurgte mig i morges sagde jeg altså at vi havde været igang i 1 år  

Så kan jeg godt se at du skal tjekkes, og at man har mistænkt pco. Men altså held og lykke endnu en gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.