Angelica skriver:
Jeg har lidt ala' samme problem, bortset fra at jeg ikke prøver at blive gravid eller for den sags skyld er i 'risikogruppen'
Sådan er det jo når man ikke har en mand 
MEN! Som dig er mine menses fuldstændig uregelmæssige, og jeg er blevet tjekket for PCO med et fint resultat (intet der) og nu henvist til gynækolog, fordi jeg sidst havde mens i juli og før det i påsken. Min læge har været en klaphat og har ikke villet give mig en henvisning til gynækolog før en veninde ringede og skældte ham ud, men han mente, at det kun kunne være fordi jeg er stresset. Her skal tilføjes at jeg ikke er så stresset at det skulle kunne påvirke så længe.
Hvad har du fået af vide at det kunne være?
Ellers - jeg håber det lykkes for jer, når nu alting ellers er sundt (hvilket jo også er rart)
Tak for det
Jamen jeg har lige til morgen fået en henvisning til en gynækolog, så må vi se hvor lang tid jeg skal vente på at se ham. Forhåbentlig ikke længe. Egentlig fik jeg også at vide i sommers at jeg skulle have haft uregelmæssig mens i over 1 år før man ville sende mig videre... Men sidst jeg snakkede med min læge sagde jeg bare at nu havde vi jo være i gang i knap et år og da han spurgte mig i morges sagde jeg altså at vi havde været igang i 1 år
Anmeld