Laura er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2010

Carina1977

Baagøe skriver:

Igår skulle min veninde Signe passe Laura, da jeg skulle til Julefrokost med mit nye arbejde. Kl. 23 ser jeg der ligger 12 ubesvarede opkald fra hende og jeg ringer straks. Laura har kastet op uafbrudt i 2 timer og er helt færdig.

Jeg skynder mig hjem og hun har simpelthen kastet op overalt i soveværelset - sengen, dynen, gulvet, tøjet - ALT. Hun falder heldigvis i søvn ved mig og jeg putter hende i ved min side i min seng, da hendes dyne er ret ulækker.

Idag er hun ok frisk igen, men græder meget Jeg er dødtræt, da jeg selv først sov ved 2 tiden i nat pga. rengøringen og rensningen af det hele...

Øv stakkels lille Laura og selvfølgelig også dig

Rigtig god bedring til hende....det er aldrig sjovt at kaste op. Jeg selv hader det, så kunne lige forestille mig, hvordan hun har haft det med det  Jeg håber hun hurtig er frisk igen, og at du har undsluppet det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

Pige2009

B&J skriver:

åhh stakkels hende.... håber snart hun får det bedre også du kan sove lidt

Tak det håber jeg også. Lige nu er hun puttet i min seng, da hendes egen madras bliver luftet lidt ud og hun er lige faldet i søvn

Anmeld

27. november 2010

Pige2009

Carina1977 skriver:

Øv stakkels lille Laura og selvfølgelig også dig

Rigtig god bedring til hende....det er aldrig sjovt at kaste op. Jeg selv hader det, så kunne lige forestille mig, hvordan hun har haft det med det  Jeg håber hun hurtig er frisk igen, og at du har undsluppet det.

Tak søde Jeg har 7-9-13 ikke noget, men jeg tror det er noget hun har spist. Hun er ok idag, men har stort set intet spist.

Anmeld

27. november 2010

tb

god bedring med hende  der er ikke noget værre end når de små pus er syge...

Anmeld

27. november 2010

Carina1977

Baagøe skriver:

Tak søde Jeg har 7-9-13 ikke noget, men jeg tror det er noget hun har spist. Hun er ok idag, men har stort set intet spist.

Ok det kunne det jo sagtens være. Pyt med at hun ikke spiser noget, bare hun får rigeligt at drikke....det er det vigtigste 

Hun har det sikkert fint igen imorgen med krudt i måzen

Anmeld

27. november 2010

Pige2009

Carina1977 skriver:

Ok det kunne det jo sagtens være. Pyt med at hun ikke spiser noget, bare hun får rigeligt at drikke....det er det vigtigste 

Hun har det sikkert fint igen imorgen med krudt i måzen

Jeg er heller ikke som sådan bekymret, da hun har drukket masser af vand. Hun har kun fået mælk her til aften, da jeg ikke mente det ville være så godt for mavsen dagen derpå

Anmeld

27. november 2010

Pige2009

tb skriver:

god bedring med hende  der er ikke noget værre end når de små pus er syge...

Tak - det er aldrig sjovt, men hun får masser af omsorg og kram som hjælper

Anmeld

27. november 2010

B&J

Baagøe skriver:

Tak det håber jeg også. Lige nu er hun puttet i min seng, da hendes egen madras bliver luftet lidt ud og hun er lige faldet i søvn

det var godt... hun trænger nok også til af sove..

Anmeld

27. november 2010

Lone Jakobsen

åh så ærgeligt. så kom du slet ikke til julefrokost.

håber snart Laura får det bedre

Anmeld

27. november 2010

Silvermist

Åh stakkels Laura og stakkels mor. Rigtig god bedring til dit lille pus. Det er bare sindsygt hårdt, når de små har det så skidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.