Laura er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.167 visninger
46 svar
0 synes godt om
27. november 2010

Pige2009

Igår skulle min veninde Signe passe Laura, da jeg skulle til Julefrokost med mit nye arbejde. Kl. 23 ser jeg der ligger 12 ubesvarede opkald fra hende og jeg ringer straks. Laura har kastet op uafbrudt i 2 timer og er helt færdig.

Jeg skynder mig hjem og hun har simpelthen kastet op overalt i soveværelset - sengen, dynen, gulvet, tøjet - ALT. Hun falder heldigvis i søvn ved mig og jeg putter hende i ved min side i min seng, da hendes dyne er ret ulækker.

Idag er hun ok frisk igen, men græder meget Jeg er dødtræt, da jeg selv først sov ved 2 tiden i nat pga. rengøringen og rensningen af det hele...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2010

lisesp83

Baagøe skriver:

Igår skulle min veninde Signe passe Laura, da jeg skulle til Julefrokost med mit nye arbejde. Kl. 23 ser jeg der ligger 12 ubesvarede opkald fra hende og jeg ringer straks. Laura har kastet op uafbrudt i 2 timer og er helt færdig.

Jeg skynder mig hjem og hun har simpelthen kastet op overalt i soveværelset - sengen, dynen, gulvet, tøjet - ALT. Hun falder heldigvis i søvn ved mig og jeg putter hende i ved min side i min seng, da hendes dyne er ret ulækker.

Idag er hun ok frisk igen, men græder meget Jeg er dødtræt, da jeg selv først sov ved 2 tiden i nat pga. rengøringen og rensningen af det hele...

Årh lille pus da.. God bedring til hende

Anmeld

27. november 2010

bullerbassen

Baagøe skriver:

Øv øv - god bedring til hende

Her står den også på sygt barn - Silas har lige været turen igennem. Startede med tynd mave , derefter opkast nu ligger han med feber  Håber snart det er slut efter 14 dage med syge børn ( De store har ogsp begge lagt ) GOD bedring til hende - håber du får slappet lidt af

Anmeld

27. november 2010

BabyMus

Øv hvor trist. Stakkels Laura. Håber det går bedre i dag.. Gad vide hvad det har været..

Anmeld

27. november 2010

Pige2009

lisesp83 skriver:

Årh lille pus da.. God bedring til hende

Tak

Anmeld

27. november 2010

Pige2009

bullerbassen skriver:

Øv øv - god bedring til hende

Her står den også på sygt barn - Silas har lige været turen igennem. Startede med tynd mave , derefter opkast nu ligger han med feber  Håber snart det er slut efter 14 dage med syge børn ( De store har ogsp begge lagt ) GOD bedring til hende - håber du får slappet lidt af

Tak. Laura har heldigvis ikke feber

God bedring hos jer også...

Anmeld

27. november 2010

Guldet

åhh god bedring til lille Laura ( FLOT NAVN ) det er aldrig rart at se når de små har det skidt, så vil man hellere at det var en selv.

Anmeld

27. november 2010

Pige2009

LAURAS MOR skriver:

åhh god bedring til lille Laura ( FLOT NAVN ) det er aldrig rart at se når de små har det skidt, så vil man hellere at det var en selv.

Det er nemlig et smukt navnTak

Anmeld

27. november 2010

Pige2009

BabyMus skriver:

Øv hvor trist. Stakkels Laura. Håber det går bedre i dag.. Gad vide hvad det har været..

Jeg aner det ikke, men måske den rødbede hun fik i DP igår for første gang Idag har hun kun spist ½ portion havregrød og en smule ost.

Anmeld

27. november 2010

B&J

åhh stakkels hende.... håber snart hun får det bedre også du kan sove lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.